Snyggt!
Välkommen till den lilla skara av 16" enkelhyttägare som finns.

Hörru, kom nu inte med sånna här roliga saker. Jag var ju så nöjd med min DH innan..
Grattis hörru! Vad är det för siffror på dörren?
Lite rost säger du.. Ja, det ser inte ut att vara allt för mycket. Iaf inte så mycket att man stör sig. Tror denna 16"aren får leva ett tag till ;P
Grym pjäs
Grattis Till en riktigt frän pickis. 
Mycket häftigt! Hoppas man får se bilen någon gång. Avståndet mellan oss är inte så långt, lite vatten emellan bara.
Fränt! Bra med kran då du ska lyfta upp hojarna på flaket 
Cool! Grattis!
9 2014-09-18 13:00:59 Senaste redigerad av David h l (2014-09-18 13:04:46)
Va kul att det fortfarande finns någon att köpa!! Jag vill också hitta en Grattis!!
Denna fanns på voksworld i år stod länge där o drägglade!! vill ha!!
tack allihopa!
Det blev en tung månad ekonomiskt då detta inköp kom lite oväntat så den riktiga renoverings starten får vänta. Har tagit mig för att beställa komplett avgas från uk så jag kan besikta och få den redo för vägen! Tog även kontakt med hiab idag ang reservdelar till kranen. Riktigt trevligt bemötande, fick sprängskisser och art.nummer på mailen. Om någon behöver kan jag maila vidare.
orange transporter DH syncro -86
vit transporter EH -86 reservdelsbil
12 2014-09-27 07:19:41 Senaste redigerad av kee (2014-09-27 07:20:10)
Enkelhytt är grejen, har varit spekulant på ett par vanliga 14" och tom de är ovanliga (tycker jag), men det var svårt att hitta någon i bra skick (jag tänkte mig den som min bruksis), så det blev framhjulsdrivet istället.
Kul att det fortfarande går att fynda, det väcker ju hoppet hos oss andra. Lycka till med återställandet till funktionsdugligt skick! 
Stort grattis!
Vad har den gått någonstans och hos vem.
Motor, miltal?
Mvh
Magnus
domänverket och sen hos en åkare i hjuken, enl säljaren. har faktiskt inte kollat med transportstyrelsen.
det är en 112i med 25 000mil på mätaren.
Hej!
En seriös omlackering på den så har du en fin pensionsförsäkring.
Hils
Magnus
Bort med det gamla bränslefiltret, bort med huttrande och hackande.
luck-mek med hjälp från reservdelsbilen,
Instrumentbrädan såg ut som en rostig schweizerost så den byttes till en utan hål(bara ett och det hamnade under syncro panelen).
Nu händer det lite inför våren. Clk fälgar på lack, nya däck i garget och nya fjädrar på väg från uk!
Ska du upp mot molnen?
Ska bli kul att se hur det slutar! 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Bilder, bilder, bilder!
är det någon som är sugen på den här, skulle behöva mer plats för familjen... byte 16" doka alt buss?
Ska bli spännande att se denna ute för försäljning, Nils.
En av 33st någonsin gjorda. Förstår du vad du säljer? 
Kan tro att det tinglat till i några brallor när det kom fram att du ville sälja den......
Ja, varför inte gräva lite guld i USA. 
Låt den bli kvar i Sverige snälla 
Pengar är inte allt när det kommer till kulturarv