Börjar det inte bli dags för filmkväll? Har för mig att det va i mitten på augusti förra året som vi såg topprullen Two-lane Blacktop.
?
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 34 35 36 37 38 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Börjar det inte bli dags för filmkväll? Har för mig att det va i mitten på augusti förra året som vi såg topprullen Two-lane Blacktop.
?
Verkar som det borde va dags för VW fika på tisdag. Jag kommer inte att kunna delta. Jobbar till 22- tiden. Hoppas ni andra har kul.
Nisse pratade om fika på tofta-fiket men vet inte om han bokat. Filmkväll har jag inte hört nåt om iår.
Beroende på väder och övriga familjemedlemmars goda vilja så ska jag försöka dyka upp iaf 
Halloj!
Tyvärr är jag bortrest på tisdag, så jag missar fikat!
Angående Filmkväll så Kommer ett datum inom kort!
Om jag förstått saken rätt så var alla rörande överens om att köra en re-run på "Two Lane"?!!
Skämt osido. Mera Action utlovas!
För att det inte ska bli FÖR stort hopp i actionnivå föreslår jag denna eminenta rulle, kolla trailern och du har sett ALL action i hela filmen. Det du missar är den enda mening som yttras i tal i hela filmen. Vi satt som två fågelholkar när filmen var slut, vilket iofs inte händer så ofta så det kanske var ett bra betyg ändå
https://www.youtube.com/watch?v=_u8oW8qrwCM
Nisse pratade om fika på tofta-fiket men vet inte om han bokat. Filmkväll har jag inte hört nåt om iår.
Jag kan be Nisse boka Tofta-Fiket. Han hänger ju inte här så han har nog inte ringt dem. Det var ju bra förra året så mitt förslag är att vi kör på det. Då får bilarna rulla lite oxå
Vad säger ni?
Jag kommer inte på tisdag. Jobbar till 22-tiden tyvärr.
Halloj!
Om jag förstått saken rätt så var alla rörande överens om att köra en re-run på "Two Lane"?!!
Kan ju va bra. Är ju redan augusti!! 
Hej!
Är på Gotland denna vecka och tänkte höra var ni kommer hålla till på tisdag, åker dock inte luftkylt hit denna gång men det är ju alltid trevligt att se lite bilar!
Om inget annat sägs här så brukar det vara träffpunkt vid inre hamnen, dvs kör till "rondellen" efter småbåtshamnen och håll utkik. 
Samling kl.18:00.
Nisse har ordnat så vi får komma till fiket i Tofta efter stängning. Det lilla mysiga som vi var på förra sommaren. Har för mig att det var kaffe och så mycket fikabröd man orkade för 50 spänn då
. Var gärna på plats på hamnen 18:00 för vi skall vara där ute ca.18:30.
Nisse har ordnat så vi får komma till fiket i Tofta efter stängning. Det lilla mysiga som vi var på förra sommaren. Har för mig att det var kaffe och så mycket fikabröd man orkade för 50 spänn då
. Var gärna på plats på hamnen 18:00 för vi skall vara där ute ca.18:30.
Så jäkla trist att man jobbar ikväll
Det var ett riktigt bra fik med mycket att välja på till nästan inga pengar alls.
Skall försöka hinna in till stan till 18:00.
Kommer! 
Kommer också 
Frun funderar på att hänga med om vi kan få barnvakt, nån mer som har regeringen med sig? 

Det blev ju en trevlig kväll 
Härligt väder var det iaf! Barnvakt växer inte på träd så det vart inget för min del 
Trevligt att träffa lite nytt Vw folk och se på fina bilar, nu blir det hemåt och bygga rock 'n roll soffa! 
Jäklar så många ni blev. Trist att jag jobbade. 
Om nån är intresserad och har missat så är det internationella HD-träffen på Fårö nu i helgen 14-16/8
Halloj!
Hur går det med datum? 
bomberogranater skrev:Halloj!
Skämt osido. Mera Action utlovas!Hur går det med datum?
Det är tänkt att gå av stapeln 22/8! 
Sidor Föregående 1 … 34 35 36 37 38 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.