1

Tänkte kolla ifall det kan finnas någon som är intresserad av att byta till sig ett riktigt trevligt barndoor-objekt.
Bytesobjekt som är av intresse är antingen en Porsche från 50-60-talet eller en 30-tals Ford(pickup eller coupe mellan årsmodell 1932-1936).
Även en besiktningsbefriad(dvs. from 1950 eller tidigare) Harley Davidson eller Indian kan vara av intresse.

Beroende på ev. bytesobjekt så kan jag nog även lägga till nån slant i mellanskillnad.

Är i dagsläget inte intresserad av att sälja bussen utan endast byten enligt ovanstående är aktuella.

Hör gärna av dig om du tror att du kan ha något passande byte, så återkommer jag med mer information samt bilder på barndoor-bussen.

Med vänlig hälsning, N

2

Bilder på bussen? :-)

✔  [o"☮"o]  Lyxbuss -72'
✔  [o"☮"o]  Adventurewagen -76'

"Satfläsk!"

3 Senaste redigerad av Ika (2015-07-30 09:48:26)

Edit: ber om ursäkt då jag inte visste att den var hemlig.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

4

Jag mailar som sagt gärna egna bilder till den som tror sig ha något passande bytesobjekt. Så lägg vänligen inte in några bilder här i tråden om jag inte har bett om det.

5

Du är inte den första norrlänningen med hemliga bilar  ICQ/ag   Här i dalarna är det bara Masen som försöker hålla bilar hemliga nån vecka eller två  ICQ/ab

6

Nu ska jag inte trasha denna tråd mer men en annons utan bild måste ju vara lika upphetsande som porrfilm för en dövblind.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

7

Demian - På så vis  ICQ/ab Tänkte dock så småningom att jag skulle ta och visa nåt projekt här på forumet.

Ika - Fint att du tog bort bilden. Förstår hur du tänker där, och jag skulle inte vilja påstå att bussen är hemlig men jag önskar hellre att maila egna dagsaktuella bilder till den som kan tro sig ha något passande bytesobjekt av dom saker jag föreslagit.

8

Tänkte bara göra ett tillägg...En körbar splitbubbla är också ett intressant bytesobjekt.

9

Demian skrev:

Du är inte den första norrlänningen med hemliga bilar  ICQ/ag   Här i dalarna är det bara Masen som försöker hålla bilar hemliga nån vecka eller två  ICQ/ab

Det är svårt det med den moderna djungelltelgrafen som kamratkrets..

10

Sorry. Jag kunde inte låta bli. Ska jag ta bort inlägget?

11

Masen -  ICQ/ab Låt det vara kvar...