Har ett irreterande rosthål på bakskärmen.....
Någon som ligger på reservdelsbil eller lösa delar ?
Skodan är en -75:a

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Bakskärm till min Skoda 100 -Såld! -Bytte bort bilen mot en 1303 ;-)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har ett irreterande rosthål på bakskärmen.....
Någon som ligger på reservdelsbil eller lösa delar ?
Skodan är en -75:a

Besiktigade den idag...mycket riktigt; fick anmärkning på "vass kant" (!).
Träffade dock en trevlig äldre "nysvensk" bilmek(?) på stället, som hade skruvat med sådana Skodor - bara att beställa i Polen 200Kr NY, sade han ?!
Alltså OM någon har delar, tips eller helst en verkstadshandbok (Haynes?) så PM mig ?
Uppsi! Har en vecka på mig innan "körförbud" ,-)
Tips om delar eller länk till bra säljare ?
Har iallafall varit på ett par träffar....;-)

De va en tuff kärra 
Popnita dit en plåtbit som du spacklar¨
och slipar till så går den igenom.
? http://www.autodemont.cz/en/car-body-wo … s-list.php ?
annars kan jag hjälpa dig med lite plåtdelar till skönheten
slå mig en pling 0733650331
walle
Finns på en skrot utanför Kalmar.
Tack för tips, men just nu har jag inget intresse för Skodan...(semester!)
Jag slår dig en pling framöver Walle.
Såklart att jag skylle vilja "få den igenom besiktning" innan tiden går ut, men man har väl en andra månad på sig (med körförbud..)?
Jag har ju även "2:or" på rost i golv, tankinfästning, styrleder, bakbromsar.... 
Sälj den väldigt billigt till mej så slipper du lägga tid på den
Tja, Niklas - vid snabb affär, har du fram till den 3/9 att göra "ombesiktning" !
Jag har annons i ett litet FB forum;
"Rost i golv och fram i stomme (runt tank), inget "svårt" - vanlig plåt och normalt handlag... Ojämn broms bak, förmodligen sitter en kolv fast i cyl? Trummorna bak ser "nybytta" ut annars. Fram är skivor, dom gick jag igenom innan bes..oxå bra skick.
Jag har bytt däck, nytt batteri, nya gummidamasker vxlådan och fått den körbar i övrigt... Pris vid snabb affär 5000kr ? Annars måste jag nog ta tag i detta själv (?) PM om tel nr vid intresse - bilen står på mitt jobb i Norrköping."
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Bakskärm till min Skoda 100 -Såld! -Bytte bort bilen mot en 1303 ;-)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.