GB: vart brukar ni parkera/hålla till, har ni sagt någon ungefärlig tid? Man kanske skulle ta en sväng in, brukar känna mig så vilsen bland alla bensinslukande monster vore trevligt att hänga med några likasinnade i alla fall...
/foppa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Onsdagsträffar i Borlänge
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
GB: vart brukar ni parkera/hålla till, har ni sagt någon ungefärlig tid? Man kanske skulle ta en sväng in, brukar känna mig så vilsen bland alla bensinslukande monster vore trevligt att hänga med några likasinnade i alla fall...
/foppa
/foppa
Det har varierat beroende på plats, Kalle och Lasse åker in tidigt och tar en plats, jag jobbar så kommer lite senare
Aha så lite koll man har ☺
Hakar gärna på lasse å kalle, antar att ni åker 293:an in...?
När rör du dig från kvarnsveden Lasse?
Idag borde onsdagsträffen vara i Rättvik hos Kuus.
Ta med kräftor och tillbehör så kör vi kräftskiva ikväll.
Idag borde onsdagsträffen vara i Rättvik hos Kuus.
Ta med kräftor och tillbehör så kör vi kräftskiva ikväll.
Tänkte precis det, går även att grilla. 
Jag ska försöka dyka upp ikväll, har ni sagt någon tid?
/foppa
Orkar, hinner inte dra till Rättvik så jag tar ungarna och äter på Max 
Tre bilar blev vi i alla fall 
Det ser ut att bli hyfsat väder på onsdag eftermiddag/kväll så vi kör en repris på korvgrillning och bad för de som inte är frusna hos oss i Stråtenbo.
Vi bjuder på korv med bröd, saft, kaffe och kakor. Stora som små är välkomna. Ni är välkomna från kl 17.00 och kl 18.00 är korven grillad och redo att ätas.
Vi bor i Stråtenbo mellan Falun/Borlänge längs väg 293. Sväng in mot gamla sågen, står "byggmaterial" på skylten.
Välkomna! // Kalle och Johanna
Va kul, jag tar med tjejerna och kommer imorrn om det inte blir skitväder...
/foppa
Kul! Som det ser ut nu ska det bli ok väder på eftermiddagen och klarna upp lite framåt kvällen. Kanske inte blir så mycket bad, men korv o vw-häng lär ju gå trots moln.
Tack alla som kom hem till oss och gjorde en mysig kväll trots brist på badväder. Hur ska man klara vinterhalvåret börjar jag undra.

Fasen vad det ser trevligt ut! Synd att Gotland ligger så långt bort 
Tack själv Kalle med familj, var riktigt trevligt kul att så många kom också.
/foppa
Hejsan.
Är det några som tänkt åka till Max ikväll?
Jag har dragit ihop iallafall ett par bilar som tänkte åka till gammelgården istället. Roligare med lite fler bilar som åker dit och även när det inte är så många gånger kvar för i år.
Om nån mer är sugen är det väll bara skriva nedanför så kanske man kan träffas före och åka i klunga dit ?
/ Fredrik
Lutar nog att jag åker till Max och käkar med ungarna, så slipper jag laga mat...
så tveksamt om det blir nån gammelgårdssväng och om det blir det så blir det efter maten 
Vi blev några på Max igår i alla fall, två "nya" bubblor och äntligen får Petters Ghia cab luftas och se lite solljus 
Det är Burger King som gäller framöver. Onsdagar 18.00. Vi ses!
Blev det besöksrekord till slut igår?
/Linus
Det var nog rekord för den här säsongen, skulle jag tro.
Var det 15 bilar? Plus att det åkte förbi ett par också.
Vart är hänget i år?
Max eller Burger King eller kanske Gammelgården???
Tänkte rulla ner ikväll 
Vi blev några idag 
Nån som tyvärr inte fastnade på kort med...
Kör ni träffar fortfarande? Tänkte stanna en sväng efter jobbet imorrn i så fall, inte så kul om man blir själv liksom...
/foppa
brukar alltid vara nån där...helst vid fint väder
...dock får jag skämmas när jag inte varit där en enda gång själv i år...
Körs väl egentligen året runt men med varierande antal medverkande...förra veckan var det bara jag och Gullback...semester tider nu...den här veckan jobbar jag tyvärr kväll 
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Onsdagsträffar i Borlänge
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.