76

Det ryktas om att denna buss kommer att dyka upp på Bad Camber. All the way from Spain  ICQ/ab

http://static.skynetblogs.be/media/131653/dyn007_original_736_493_jpeg__4fca52c458952bb47b0f31cd6af1f5b1.jpg

77

Demian skrev:

Det ryktas om att denna buss kommer att dyka upp på Bad Camber. All the way from Spain  ICQ/ab

http://static.skynetblogs.be/media/131653/dyn007_original_736_493_jpeg__4fca52c458952bb47b0f31cd6af1f5b1.jpg

ICQ/ag

78

Lång distance på den ICQ/ab

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

79

surfinsafari skrev:

Om den hinner fram i tid dvs.  ICQ/ae

80

Vi kommer, dock inte i pickisen utan mest troligt i någon av Pouzars bilar!

81

Välkomna.

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

82

surfinsafari skrev:

Japp men om nagra dagar ar den i Sverige!
Kul som fan,det blir en regal snok pa den\ ICQ/ab

83

fan va kul detta kommer bli!! hinner nog tyvär inte få klart min bubbla, men men=)

"S"lowbugz 023

84

Helt otippat, så kommer faktiskt jag med...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

85

Då syns vi Thomas!

Preparty på fradag eftermiddag kan du boka in också, å har du inte bussen med, kan du få åka med min in ICQ/ab

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

86

Va kul, så pass nära härikring!
Då kanske man skulle luftat Bubblan och åkt ner en sväng och kikat lite ICQ/ab

87

50 split skrev:

Då syns vi Thomas!

Preparty på fradag eftermiddag kan du boka in också, å har du inte bussen med, kan du få åka med min in ICQ/ab

Ska vi avsluta affärna där eller ?

88

50 split skrev:

Då syns vi Thomas!

Fan det är ju nästan så det blir fler höga bussar än låga iår ICQ/ad

89

Jag får lämna bussen hemma, vågar inte parkera den lite varstans under 2 veckor i Stockholm...

90

25hpman skrev:

Jag får lämna bussen hemma, vågar inte parkera den lite varstans under 2 veckor i Stockholm...

Näe akta dig för stockholmare, de bits!  ICQ/ad

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

91

Åtminstonde 2 av dem...

92

25hpman skrev:

bor visserligen inte i stockholm men du kan få ställa den hos mig om du vill.......

93

När anländer ni utomdalmasar typ? Jag jobbar ju i Borlänge så jag kanske glider förbi efter jobbet om det är folk där då. Slutar fyra på em. Sen blir det väl att åka hem och sova för att åka konvoj upp med mina polers dagen efter ICQ/ab

94 Senaste redigerad av 50 split (2011-07-04 20:47:43)

25hpman skrev:
50 split skrev:

Då syns vi Thomas!

Ska vi avsluta affärna där eller ?

Det kan vi ju göra! ICQ/ab

Då måste jag ju bara komma ihåg att ta med stoor plånkan då. ICQ/ag

BTW, Borlänge vid 16-17 tiden på fredag! Be there or else......   ICQ/ag ICQ/ag ICQ/ag ICQ/ag

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

95

Vi härifrån krokarna kommer väl smyga uppåt först på lördag fm,,,

Typ 1 -58

96

hum, kan man börja campa på fredag alltså??

97

Joo, fast jag vet inte om det är officiellt, men vi som har hellvettes långt kommer inta hålan (läs träffområdet) på fredag.  ICQ/ag

Tel 07noll357185ett

98

Hallå! Lite uppdateringar: www.badcamber.com

Samt kartor: http://grubenwerks.typepad.com/bad_camb … artor.html

"Daddy Cool"

99 Senaste redigerad av Kalle (2011-07-06 11:22:30)

En reflektion bara, det känns lite förvirrande att det står "man måste komma ihåg att ta med sig allt man vill äta", när det sedan står att det ingår mat och att det finns korvkiosk. Kanske kan förtydligas lite genom att skriva typ;  Det finns ingen mack eller butik, så vill man ha något annat att äta än den middag som ingår eller grillad korv och godis som säljs i kiosken, så måste man ta med det själv. Grillar kommer att finnas tillgängliga.

I övrigt ser jag grymt mycket fram mot denna årets höjdpunkt i VW-kalendern  ICQ/ag

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

100

Kalle skrev:

En reflektion bara, det känns lite förvirrande att det står "man måste komma ihåg att ta med sig allt man vill äta", när det sedan står att det ingår mat och att det finns korvkiosk. Kanske kan förtydligas lite genom att skriva typ;  Det finns ingen mack eller butik, så vill man ha något annat att äta än den middag som ingår eller grillad korv och godis som säljs i kiosken, så måste man ta med det själv. Grillar kommer att finnas tillgängliga.

I övrigt ser jag grymt mycket fram mot denna årets höjdpunkt i VW-kalendern  ICQ/ag

Kalle har så rätt! Vi serverar gratis middag lördag kväll, och allt annat man vill äta får man ta med själv. Väl mött!

"Daddy Cool"