Då förra årets försök till en snyggare uppställning på parkeringen gick bra, så vart ju inte raderna så raka.
Så jag och Jonas Blom sa att nästa år skulle vi försöka få ett gäng ur Gefle LuftVWaffe att hjälpa till, då vi är väl det VW gäng som ligger närmast Tierp Arena. Och om möjligt skulle kunna åka dit tidigare i veckan och sätta upp avspärrningar och annat som kanske skulle behövas.
Nu är det klart att vi är några ur Gefle LuftVWaffe som kommer försöka styra upp det här.
Så här kommer lite info.
Det kommer bli 3 större ändringar
#1 Marknaden kommer att vridas och gå ut på plan istället för på längden längs läktar väggen.
#2 Returen för racebilar kommer dras om och gå längst läktarväggen, då flera av förarna har önskat kortare tillbakaväg då dom flesta kör utan fläktar och motorerna blir jäkligt heta.
#3 Hela utställnings parkeringen kommer vridas, och mellan returen för racebilarna och första raden utställningsbilarna kommer det finnas avspärrningsband. likaså mellan marknadsgatan och utställningen och racedepån.
Röda pricken när man kommer in på plattan, där kommer vi ha en gubbe på plats som pekar vart ni ska åka om ni är osäker.
Röda pricken närmast resturangen , Där kommer vi börja fylla på med 2 rader åt gången, rumpan mot läktarn på första raden och fronten mot läktarn på andra raden. och sen börjar det om.
Pepita linjerna visar vart det kommer vara avspärrningsband.
Och INGENTING av det här som jag har skissa på bilden är skalaenligt, men plattan är på 180 000Kvm så det finns plats till alla och det vet dom flesta redan.
Och utställningen kommer enbart ställas upp rätt på Lördag morgon, då det inte finns manskap att köra det på Fredag.
Och avspärrningen kommer upp Fredag morgon, möjligtvis redan på Torsdag.

Och så kan vi alla hålla tummarna för lite sol.
Väl mött.
// Gefle LuftVWaffe BRC Crew
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR