1

Hur bemöts en bubbla där och då?
Blir det stenkastning och en mobb som välter bilen eller blir man bara förpassad från området?

Funderar på att ta en sväng norrut i veckan och frågan är om man vågar besöka Power Meet?

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

2

ja kommer rulla runt med min här i stan i alla fall. Såg en bubbla förra året också och den verkade klara sig fint. :-) Om de luftkylda håller ihop skulle vi ju i alla fall vara oslagbara ;-)

3

Inga problem, alla bilar är nog välkomna iallafall till cruisingen. Folkvagnar brukar mötas med tummen upp.

Turbo Town "Home of overboost addicts"

4

jag tänkte ta en sväng dit fredag-lördag

5

trevligt, vi borde ordna upp så att vi hamnar på rad i alla fall ett varv runt stan ICQ/ab

6

Jag hänger gärna på antingen fredag från ett och framåt eller lördag innan tolv. ICQ/ab

7

jag också, var ute sen sväng nyss och stötte på minst 5 st bubblor :-D

8 Senaste redigerad av mr_nickee (2011-07-07 21:48:50)

jag tycker fredag, runt 1-2 eller så. Några förslag på exakt tid och plats???  ICQ/ab

9

Såg Mr_Nickee cruisandes vid 18 tiden vid lögarängen typ

Turbo Town "Home of overboost addicts"

10

Är det drag imorgon också? Kanske åker ner en sväng

11

Jag kommer vara där om vädret blir dugligt med Seablå-Blubblan mellan Lördag-Söndag!!

"Som trevligt att ta ett varv på byn med boxersurr i ryggen."   -  Underbar kommentar!

12

Notchback Racing skrev:

Såg Mr_Nickee cruisandes vid 18 tiden vid lögarängen typ

latjo, jag vart glatt överraskad att se så många bubblor och bussar i helgen :-D

13

Har hittills åkt runt lite granna, med ett svart bagageräcke bak med ett ihopfällt campingbord och ihopfällt parasoll liggandes. Såg en grå bubbla med patina på huven, verkade ganska trimmad när jag släppte förbi honom och henne innan de stack ned på motorvägen... Default/smile

14

en svart bubbla -61 blev tyvärr ihoptryckt som ett dragspel under helgen.  ICQ/ac den fick tydligen någon stor amerikanare i häcken..

15

som vanligt när man är på crusing. dom som sitter vid sidan tar knappt ett kort på jänkarna och när man passerar med bussen haglar blixtarna.

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh