Vi är minst 2 bilar som åker från Karlstad på fredag morgon för att trixa oss uppåt landet i lugnt tempo.
Kuus: hur ser övernattningsmöjligheterna ut i dina trakter och vilka tider gäller?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » R.I.P BAD CAMBER – HAIL BOXERVILLE CHILL & GRILL!
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vi är minst 2 bilar som åker från Karlstad på fredag morgon för att trixa oss uppåt landet i lugnt tempo.
Kuus: hur ser övernattningsmöjligheterna ut i dina trakter och vilka tider gäller?
Välkomna
Lite info om Kuus träff Frisk: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=35137
Frulle!
Långbordet på Lördagskvällen är så schysst så vi tänkte det vore trevligt att även sitta och äta lite frukost tillsammans på Söndagsmorgonen... dock aningen segare...
Vi tänkte då även erbjuda en enkel men komplett frukost masen satt ihop, kommer bestå av kaffe/the, youghurt, juice, ostmacka och kokt ägg till det ringa priset av 50:- och då vi sover lite olika länge beroende på hur glada vi vart kvällen innan så serveras detta mellan 08:00 och 10:30.
Detta kräver lite planering och inköp så detta måste bokas och pröjsas innan, senast Söndag den 19/7.
Dra ett PM till mig med fullständiga namn på vilka som önskar lite frulle på Söndagsmorgonen och vilket betalningssätt som kommer användas, Swish eller banköverföring, så svarar jag med respektive mobilnummer alt. kontonummer.
/Göran
Mmm frulle delux.
Bjuder på en mysbild från förra året.

***UPDATE***
BOXERVILLE CHILL & GRILL 2015 - Luftkyld VW-träff i Tuna-Hästbergs folkets park, lördagen den 25 Juli 2015.
Behold - det börjar dra ihop sig för den eminenta, gemytliga, milsvida omtalade, blodsbröderskapande samt luftkylda VW-träffen Boxerville Chill & Grill 2015!
Lördagen den 25:e juli ca. 12.00 låser vi upp grindarna till Tuna-Hästbergs Folkets Park. Demian roddar med karavanen, och om ni vill delta i detta pärlband av VW-historia samlas vid Max/Subway i Borlänge vid 12-tiden och planerad avfärd är ca. 13.00. Vår numera klassiska FETgrill tänder vi när vi börjar bli hungriga, (18-19 tiden) så det är bara att ta med det ni vill förtära, det populära långbordet utlovas! Kiosk med lite dricka, korv och godis finns att spendera några kronor i. Gratis kaffe! Härligt chillområde finnes för att garantera Eder totala avslappning, Lasse Mix och Fred FZ fixar dunka dunka.
Priser:
Entré för er som campar kvar, 200:- per skalle. De som som bara traskar in och kikar på Lördagen (bla. ortsbefolkningen) 20:- Är det någon som har ett riktigt bra skäl att inte slagga kvar, ex. vis jobb 06:00 på söndag morgon, könsbytesoperation, jour på Barsebäck under pågående härdsmälta eller annan godtagbar anledning och vill ta med och visa upp den luftkylda bilen in i parken blir det 100:-. Enkel men komplett frukost masen satt ihop. Denna kommer bestå av kaffe/the, youghurt, juice, ostmacka och kokt ägg till det ringa priset av 50:-, (frulle måste förbokas och pröjsas innan Söndag 19/6 till GB).
Ska bli så kul att träffa alla - nya som gamla besökare. Grymt välkommna allihop!
Fan va stämning det kommer bli! Och semester har man lagom till denna underbara tillställning 
Verkar vara många som är positiva till namnbytet....
Med tanke på alla stående ovationer... 
Verkar vara många som är positiva till namnbytet....
Med tanke på alla stående ovationer...
Same shit, different name 
Håller tummarna för att vädret vänder tills träffen. Kommer blir grymt kul, missade ju förra året så nu är man dubbelt laddad!
Hmm...rasad motor.
kanske kan få åka med nån in tält har jag själv.
Får se vad som händer ska ta ur motorn nästa vecka...
Frulle!
![]()
Långbordet på Lördagskvällen är så schysst så vi tänkte det vore trevligt att även sitta och äta lite frukost tillsammans på Söndagsmorgonen... dock aningen segare...
![]()
Vi tänkte då även erbjuda en enkel men komplett frukost masen satt ihop, kommer bestå av kaffe/the, youghurt, juice, ostmacka och kokt ägg till det ringa priset av 50:- och då vi sover lite olika länge beroende på hur glada vi vart kvällen innan så serveras detta mellan 08:00 och 10:30.
Detta kräver lite planering och inköp så detta måste bokas och pröjsas innan, senast Söndag den 19/7.
Dra ett PM till mig med fullständiga namn på vilka som önskar lite frulle på Söndagsmorgonen och vilket betalningssätt som kommer användas, Swish eller banköverföring, så svarar jag med respektive mobilnummer alt. kontonummer./Göran
"Frukosten är det viktigaste målet på hela dagen. Här lägger du grunden för hur din dag kommer se ut energi och näringsmässigt. Du bör få i dig omkring 25% av dagens energiintag genom frukosten."
Sista dagen att boka frukost imorgon Söndag 
Äntligen planerna på plats, jag kommer!
Äntligen planerna på plats, jag kommer!
Guld! Nu är det nedräkning 
4 dagar 23 timmar 34 minuter 18 sekunder kvar 
Vet inte om folk vill hänga på, men jag kommer samla mina bilder från helgens träff under hashtagen #bvchillngrill
Välkomna att använda samma tag så samlas flera härliga instagrambilder på samma ställe
Finns det plats så man kan ta med husvagn åt familjen?
Finns det plats så man kan ta med husvagn åt familjen?
Är den luftkyld?
Det finns plats 
Har du hört talas om vattenkyld husvagn?
Denna sommarn är väl det mesta vattenkylt......
Mårten...husvagn inne... Vattenkyld bil utanför.. Blir bra det så familjen kan följa med.
Officiel hashtag: #boxervillechillngrill tagga gärna förberedelser samt resan hit
Vi ses snart!
Klart husvagnen är luftkyld, man reglerar kylningen med luckor i taket
Ja dragbilen få stå ute på parkeringen, det hade jag räknat med.
Risken är ju att jag får dra husvagnen och familjen kommer efter i bussen men det får man väl ta 
Jag har märkt att husvagnar kan i alla fall vara vattenskadade! 
Snart är det lördag whohooo
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » R.I.P BAD CAMBER – HAIL BOXERVILLE CHILL & GRILL!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.