1

Antar att det finns några här som kör med denna kombination ?
Hur ser det ut ? Blir det mycket V-format ?
Finns det några problem att draganordningen
har nå "skrot" som sticker ner och tar i om det blir för lågt ?

tacksam för foton å kommentarer..
helst inga "höj-bilen-kommentarer" tack!

mvh/Andy

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

2

Inte en kotte som kör med detta ekipage  ? hmm...

3

Den här är aningen låg...

Post's attachments

10454208_286939624812620_2087827372_a.jpg, 40.74 kb, 306 x 306
10454208_286939624812620_2087827372_a.jpg 40.74 kb, 176 downloads since 2015-07-14 

4

Ok skrev ett längre svar angående att koppla efter en bay buss/DH, men kanske missförstod jag skulle det vara efter en vanlig bubbla?

Tror att den kombinationen är mycket vanligare än att ha den efter en buss, har man buss sover man i bussen eller hur GB?

/foppa

5

Det ska vara efter en DH

6

tack för bilden GB Har mätt och mitt drag sitter från marken till toppen av kulan ca:27cm
så det kan gå.. om inte får man väl fimpa stödet som sitter i draganordningen då.

7

Jag har forskat i ämnet vi kan ta det på fikat Default/smile

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

8

Fimpar du stödet så fimpar du själva stödet för campen när den är uppfälld, då får du ta bort och sätta dit det varje gång. Men 27cm lät inte så farligt, det borde gå men kan ju vara så att stödet tar i om det fjädrar mycket.

Men Jimmy verkar ju koll, testa med hans camp så ser du ju.

/foppa

9

Ser väl ut som han moddat nått på bilden jag postade, kolla med honom direkt kanske http://boxerville.se/forum/profile.php?id=3140

10

Björns bubbla har en rejält "manlig" krok som går15cm rakt uppåt innan kullan.....  Default/lol

Dock är campern på bilden ju min & ligger kanon i linje bakom min DH..som är ganska låg... Inga problem på en lägre heller

Så de blir alla tiders! Bilarna som drog var ju offta inte så stora.
Har du handlat?  ICQ/ab

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

11

Tack för alla svar..... tyvärr blev det ingen affär då jag tyckte campern va i betydligt sämre skicka än va jag trodde.
Relativt mycket lagat här och där.... helt okej..OM man hade lagat det skapligt schysst.... men här var det "klaffsat" med lim överallt..

Det jag menar med att fimpa stödet var att man inte ska fimpa stödet för att hålla vagnen lodrät utan stödet som sitter som
ett V under draganordningen.. gjort av plattjärn.. om ni förstår va jag menar... !? ICQ/ae

Jag får helt enkelt leta vidare.....  ICQ/an

12

Jag åker nog ut å hämtar min camper i helgen andy så vi kan säkert prova nästa vecka om du ska in nått

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR