Söker som rubriken lyder en höger backspegel samt innerhandtaget till skjutdörren
Kommer säkert att behöva mer delar och skriver dessa här då.. Bussen ska hämtas så snart som möjligt :-)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Delar till early bay -72 köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker som rubriken lyder en höger backspegel samt innerhandtaget till skjutdörren
Kommer säkert att behöva mer delar och skriver dessa här då.. Bussen ska hämtas så snart som möjligt :-)
Söker även:
främre motorplåten till min baybuss -72.
Lås med nyckel till motorlucka
fräsch plåt ovanför motorlucka (ska byta där gångjärnen fästes, så gärna med skruvplåten hela på plats)
sänkspindlar (kulbult) ev stomme med sänksatser
hästskor eller svärd med kickup
Lås och plåten finns på vw Classic
Men nu vill vi se bussen.. 
Jag får väl lägga upp en liten tråd Pompeijus :-)
Jag har beställt en del plåt från justkampers i uk, däribland plåten ovanför motorluckan.
Nu söker jag mer grejer.. Jag behöver följande delar av värmesystemet. Dvs de delar framför det långa röret under bussen.
63-67
samt 2st 46, eller är det samma som till typ1 ? och 2st 48
Jag har en skitfin blå "67a" på loftet. Nr "48" är bara en pappersslang.
okok, just 67:an har jag redan fått tag på, så den är löst.. lutar åt att fabricera resten av rören fram under bilen själv. Jo, jag tänkte att 48:an var nåt sånt.. går ju i princip med vilken slang som helst.. där lär inte va alltför varmt.
Hur går det med bakre motorplåten?
Ingen som har den främre över?? tillverkas inte nya och jag måste ha en.. annars får man väl kasta i en typ4 motor :-(
Hur det går...? Vad menar du? Skulle jag packa o skicka den? Det har du inte framfört nåt önskemål om än...
Nä, det vet jag att jag inte har.. Du nämnde nåt om nån som skulle åka vägarna förbi och undrade bara om det var klart och om det fanns nåt ungefärligt datum.. men vi kan ta resten via pm på FB.
Främre plåten är förresten löst nu, chansade och skrev till en sån sålde en bakre plåt på ebay och fick napp :-) Sen ser jag en egen felskrivning i önskemålen ovan.. menade 41 och inte 46, 41:or är fixat.
Höger backspegel och innerhandtag till skjutdörren då Tomas? Hade du det med?
Vet inte när Matts.R. kommer söderut... sen kör han nog inte förbi ditt, för han bor väl i Varberg eller Kungsbacka. Men du har väl en bruksbil?
Höger backspegel o innerhandtag har jag, men det såg tidigare ut som om du hade fått svar av andra på det?
Ok, kanske bäst att du skickar den då.. backspegel och handtag har jag inte fått tag i några och skulle gärna köpa om du har :-)
Kikar du på vad frakten, eller rättare sagt totalsumma för plåt, backspegel och handtag blir (om du vill sälja spegel (var den likadan som min?) och handtag förstås) och pm:ar det till mig.
Jag åker nog neråt inom någon vecka. Bor i södra Göteborg(Kullavik)
Tar självklart med saker om det finns möjlighet
Ska möta upp Tomas i Gbg imorn, så det löser sig.
Ingen som har lås med nyckel till motorluckan? Kromat då, inte svart.
Har fixat
backspegel
motorplåt (tack Tomas)
all plåt för tillfället (Dock om någon har de främre rören, eller delar av, under bussen till värmen så är jag intresserad)
Lås med nyckel till motorlucka
hästskor
Behöver:
sänkspindlar
framvagn med eller utan sänksatser kan vara intressant
ev en ratt (svart eller annan sportig sak, dock ej mkt mindre än original)
rock&roll-gångjärn
Delar av westfaliainredning, såsom diskho, gasspis, kran, gångjärn, ev andra detaljer..
Har ordnat
backspegel
sänkspindlar
framvagn
rock&rollgångjärn
Behöver:
rattnav (ska mäta vad det är för mått, 6 skruvar är det iaf).
fälgar 15-17" gärna med däck
kompressorkyl
Skulle behöva ett par såna här till värmen om nån har, fanns nya på JK, men beg lär väl funka om de inte är helslut samt att man sätter i lite ny isolering.
Edit: De ska vara 60mm diameter 340mm långa.
Nån som har`?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Delar till early bay -72 köpes
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.