Frekventerar en gul tjockbubbla på min gata i Flen, någon här? Gör mig nyfiken på den luftkylda Flens populationen? Sakkunnigaste besiktningsstationen finns i alla fall 
Sågs vid OKQ8 i Växjö idag vid lunchtid. Härligt stuk och hur cool som helst
Trevliga fälgar! Någon som vet märke/modell?
/MGJan
Trevlig grå oval mer takräcke vid ica maxi gnista uppsala idag
Åkte bakom den här igår i Norrköping. En Baja som lite ovanligt(?) nog var byggd på en 1302:a. Turbomatad...
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Såg en fräch vit notch och en grön splitt eh och en svart bay eh o en orange bay dh på power meet igår kväll ute vid gammla ikea
Såg en fräsch bay med reservhjul, blå, o vita kofångare i Norrköping på willys 
Har VCDS/VagCom
Vit orange bay vid sigtuna hamn
Såg en vit ghia cab norr om Katrineholm 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
En gul 1303-73 med sollucka utanför Särö-hus i dag.

Peace and love entre, borlänge.
------------------------------------------------------------------
1961 soltaksbubbla , 1977 taklucksbay, 1951 Ford Anglia, 1966 Volvo soltaks Duett, 1966 MKP IV
Bay årsmodell okänd.. på vägen utanför Biltema.. svart med gula stora stripes....
Samt en enkelhytt bay med dansgolv på kapellställningen... undra vem det kan vara !? 

Bay årsmodell okänd.. på vägen utanför Biltema.. svart med gula stora stripes....
Samt en enkelhytt bay med dansgolv på kapellställningen... undra vem det kan vara !?

En grön/turkos calook fräser förbi när vi sitter vid öppet fönster på Vapiano i gamla stan.
Den förhöjde smaken en härlig sommardag
Folkrace bubbla på en camping i Vimmerby
66 2015-07-12 18:38:54 Senaste redigerad av lasslo (2015-07-12 18:40:11)
Jag spottade Kalle från Dalarna i sin fina neptunblåa bay i eftermiddags. I en rondell i Småland, mellan Växjö och Ljungby.
Jag blev så glad av en fin bay att jag tutade och vinkade, dom undrade nog vad det var för galning i den passaten
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Svart oval med aussielister och rött fält spottat på böda sand och en guldfärgad 1303 tror jag det var.
Typ1-65 soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet
Lite dålig fart i den här tråden så jag hjälper väl till lite.

Såg denna härliga westfalia i Ekshärad i onsdags, 15/7.

Dessa tre skönheter fick jag med mig från fredagens cruising i Säter, 17/7.

Lördagen kunde ha börjat sämre, passerade två välkända åk vid marknaden i Säter, 18/7.
Det är väl förvisso tre åk, men jag känner inte igen fler än två av dem.
Lite dålig fart i den här tråden så jag hjälper väl till lite.
Dessa tre skönheter fick jag med mig från fredagens cruising i Säter, 17/7.
Lördagen kunde ha börjat sämre, passerade två välkända åk vid marknaden i Säter, 18/7.
Det är väl förvisso tre åk, men jag känner inte igen fler än två av dem.
Det tredje åket är det samma ägare som den patinerade soltakaren, Norrland här på forumet 
Det tredje åket är det samma ägare som den patinerade soltakaren, Norrland här på forumet
Där ser man, och oförskämd som jag är så såg jag inte till att få med hela fronten, himla mig.
Tre fina vw på gotlandsbåten

En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
En busboys buss 
Vw Bay DH 1970. http://www.garaget.org/?car=306139
Vw Bay Westy 1975. https://www.garaget.org/?car=422452
74 2015-07-20 12:00:36 Senaste redigerad av Hansson (2015-07-20 12:01:09)
Svart oval med aussielister och rött fält spottat på böda sand och en guldfärgad 1303 tror jag det var.

Såg denna utanför Swedol i Gävle idag.

If it ain't broke, don't fix it!