tack för komplimangen om split gjorde klart den idag sen gjorde jag även klart bakluckans insida den återmonteras i morron sen han jag med o byta olja i växel lådan med o lite annat pul med fortsätter i morron 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » volkrod 2014
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
tack för komplimangen om split gjorde klart den idag sen gjorde jag även klart bakluckans insida den återmonteras i morron sen han jag med o byta olja i växel lådan med o lite annat pul med fortsätter i morron 

så där ja då är styrningen påbörjad samt att bakluckan är återmonterad o slipgrundad men nu blir det familje helg 
men på måndag så köttar jag vidare blir en helg i funderingarnas tecken många ideer nu på g 

Ännu ett bygge av en fritt tänkande individ, mera mera......
Snyggt jobbat! 
Så där ja nu börjar det närma sig 
Har varit dålig på update här då jag varit
Mesta tiden i garaget o måste ha datan för att
Publicera här
men här kommer några bilder

...
men här kommer några bilder
Och nu är det dags för nya bilder. 
Otroligt kul och bra projekt!
ja då ligger det stilla sen igår onsdag då min ena dotter blivit sjuk så tyvärr blir det inget tierp i år för mig 
men sen sissta uppdateringen här så har delar av el systemet ramlat på plats o en del gummi lister
samt soltaket och motorn är på plats
men ännu återstår en hel del små pyssel börjar känna mig sliten med detta projekt då extremt mycket tid har gått åt till att lösa andra
saker än bara på rodden kan utan tvekan säga att oturen har duggat tätt nu med familje bilarna ett tag
står med 2 stor tyskar av olika märken som jag bara vill gräva ner å aldrig mer se suck
men ska ta tag i den ena på måndag då min barnfria vecka inträder telefonen kommer att vara avstängd från tidig morron till sen kväll
så får vi se hur långt jag hinner med dessa 3 bilar varför skruva med en när man måste laga 3 samtidigt sova är överskattat
over and out för ett tag

Synd, hade vart kul att se i helgen 
ja då jag varit lite tyst så är det så att det varit sena kvällar tidiga mornar i garaget o ont om data tid men här kommer en uppdatering i form av bilder då det skett en del 

Hur har det gått?? Den är ju så ball.
Jag ögnade igenom tråden lite snabbt och hittade inte (kan ha missat, ber om ursäkt isåfall) vad det är för framlysen du har? Vill gärna modernisera buggyn lite och det där ser ju passande ut!
har varit dålig på uppdates med bilder ska försöka åstakomma lite bilder numera är det även luftfjädring monterad bak på den
framlysena är från biltema deras dayrunnig light

Ah, tack för info.. Fast man "får" väl inte köra med bara såna? Halv/helljus måste väl finnas?
Den är så sjukt frän!
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » volkrod 2014
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.