1

La en order (och betalade - korkad som man är...) i slutet av april.
Det är framförallt nederdelen på mellanväggen som jag vill ha. Skulle enligt splitparts kommit i början av juni, idag fick jag reda på att de får en ny last från Columbia om 2 månader.... Vad jag vet finns inte nederdelen av mellanvägg att köpa någon annanstans ?
Har Du också varit med om att det tar så här lång tid ?

Nu får jag bada o köra båt istället  ICQ/af

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.

2

Splitpartsär ett jävla blufföretag.. Jag beställde plåtdetaljer därifrån som enligt sidan fanns i lager. Och betalade. Efter ett par veckor så mailade jag och fick veta att att delarna inte fanns. Så min slutsats är att det är ett banditgäng som blåser folk. Men andra har kanske andra erfarenheter men jag kommer ALDRIG handla där igen..eller försöka handla kanske man ska säga..

3

Är det splittparts a.k.a Evam Classic du menar? Där har jag handlat en hel del. Jag kollar dock alltid att grejerna finns på lager först för gör det inte det så tar det tid. Det är nog hos den colombianska tillverkaren den mesta av tiden försvinner.

Alte Liebe rostet nicht!

4

evam har jag handlat min grönplåt av, har även pratat med honom fyra ögon imellan. Någon bluff är det inte men kan hålla med om att det är skumt att behöva betala i förväg och vänta i flera månader. (som även jag gjorde)

Panel -53, 911 -71

5

Jag har aldrig misstrott honom. Han svarar alltid på mail, snabbt, men det är väl som Stavros säger att det är Columbia tiden försvinner. Drygt är det i alla fall, ville få gjort en del nu

Mango Klein -61, eh -68

6

Bluff är det för att det står att bitarna finns, att man får betala och att man sedan får maila efter delarna som visar sig inte finnas.. Det är en bluff. Varför skulle jag vilja förvara mina pengar hos dom? Jag hade ju såklart köpt dom nån annanstans om infon varit korrekt.

7

Beställde betalade.över nätet pengarna drogs.... Sedan några dagar senare fick jag mail att bitarna inte fanns men nog kanske skulle komma om 3-6månader... Begärde att få pengarna tillbaka förlorade en del genom växlings kostnader*2... Handlade på annat ställe.. Hemsidan var fortfarande fel angående del saldo..efteråt........... ICQ/am

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

8 Senaste redigerad av nizekustoms (2015-07-14 21:27:32)

Stavros... Är det jag det? ICQ/ag

Alte Liebe rostet nicht!

9

Förlåt, jag hade glömt ditt namn när jag skrev.  ICQ/ad
Btw. Har en på jobbet som känner dig, Johan på If, ni kanske är släkt? Han var i alla fall grymt impad av din kärra

Matts

Mango Klein -61, eh -68