Vad är folk villiga att betala? Fått bud från Frankrike på 22000 med bil plus den lösa motorn. Nån i Sverige som vill betala minst det?
Dags att sälja Bubblan efter som jag har gått och blett med Bay..
Jag är andra brukaren på bilen. Köptes ny 1958 av en äldre herre förr 1922 och används som brukis sedan. Jag köpte den av en bilhandlare som hade den skriven på sig själv för att slippa skatta på vinsten.
Ganska sliten över lag, seriöst lackad nån gång på 70 talet och bättrad med pensel sedan dess. Spacklade skärmkanter lite var stanns.. Förbannat fin undertill eftersom gubben har kostat på den en underredsbehandling varje år. Körjournal finns i bilen sedan 60 talet. Varje mil, tankning, service mm har dokumenterats.
Det enda jag gjort med den sen jag köpte den är att bytt olja 2 gånger, bytat drivrem och slängt på lite klistermärken. Har kört ca 250 mil sen jag tog hem den. Bugrun och hem (60 mil) klarade den gallant.
Förarstolen är bytt all annan inredning är original. Inte orkat ta av sätesskyddet på ryggstödet bak.
Har en till motor stående till en 58a som ingår i köpet tillsammans med diverse lamor, avgasrör, generatorer, värmekammar, skärmar mm..
Kalleräcke, benknäckarhylla och trådkorg ingår ej.
Fler bilder kan självklart skickas både på bilen och delarna som medföljer.
Pris har jag tänkt ungefär det jag gav vilket är 25000 kr, eller bud. Export går också bra. Fler frågor skicka pm eller ring. 0725060464

hör av dig isf / Stefan