1 Senaste redigerad av BussTomas (2015-07-01 23:47:20)

Jag har en en annan bil att köra med i sommar så det är ju inte mer än rätt att nån annan får ta över detta projekt. Det är meningen att jag ska lägga ut en annons med fler bilder men känner någon redan nu att den är manad att komma och titta så är ni välkomna.

Bil 1: Den friske: En 1600 TL ljusblå kortnos -66 som är väldigt frisk i karossen, även skärmfästen och trösklar. Gammal gubb bil från norrland, Nederkalix. Bilen saknar motor, kofångare och framskärmar men i övrigt är den komplett. Mycket bra kaross, helt ok blå inredning.

Bil 2 Den rostige: En 1600TLE 68-69 reservdelsbil, också ljusblå (har trillat ur registret, don't even think about laga rosten) Detta är en helt komplett orörd gubb bil från Småland. Dock har  den stått på gräs så karossen är den inte mycket med men det sitter en väldigt fin motor och allt i lister, glas, och lampor är helt (förutom framrutan). framkofångaren är lite rostig men den går helt klar att använda. Motorn snurrar väldigt fint och lätt och enligt uppgit så kördes den till platsen där den ställdes på grund av att ägaren köpt en annan bil.

Jag skickar även med fyra stycken 14" Porsche telefonfälgar

Det finns möjlighet att få ihop en bil utan alltför mycket jakt på delar.

Fler bilder och liknande kommer senare, men som sagt och någon vill komma och kika innan så går det bra.

Pris 17000:- eller bud, Välkomna, bilarna står utanför Malmö.

Projekt ska man ha, många och stora.

2

En bild på hur jag tänkte att den skulle bli.

Post's attachments

1600 teckning t3d beskuren.jpg, 83.19 kb, 1116 x 515
1600 teckning t3d beskuren.jpg 83.19 kb, 159 downloads since 2015-07-01 

3

Bilderna var för stora så jag ska fixa med det snarast.

4

lite bilder??

5

kom å kika!

6

Fast åker inte o kolla bara för de är kul, vill ha sett bilder innan. funkar med mms.

7

Finns den kvar?

8

Nej och ja. Såld till Mats i Helsingborg men jag kanske har något annat kul åt dig! /Tomas