51

Skapligt laddad.. Det kommer bli kanonväder, kanonträff som vanligt med kanonbad och kanondeltagare.. Och så gullback som bara är kanon..

52

Trist och höra Jimmy, men nästa år finns det plats till en brun slammad typ1'a med matchande combicamper ICQ/ab

Masen, hoppas du inte förväntar dej en salut när du rullar in på ranchen för alla mina kanoner är inne på service och jag är tveksam till att jag hinner få tillbaka dom i tid...

Buy the ticket, take the ride... - HST

53

Låter bra det Default/smile

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

54

Jag kommer vara så lung och sova runt 21.

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

55

Låter bra det GB, du kan väl skriva i tråden när du vet vilken tid ni åker så hakar jag på från Enviken.

/foppa

GB skrev:
Foppa13 skrev:

Börjar närma sig nu, i år ska jag banne mig lyckas hitta dit...

Går det nån organiserad kolonn från Falun/Borlänge som man kan haka på?

/foppa

Det gör det säkert så det är bara att haka på, men vi har inte snackat om tid än

56

fo_eldarc skrev:

Säkert, och Buscollector kommer åka buss i sommar...

Foppa13 skrev:

Låter bra det GB, du kan väl skriva i tråden när du vet vilken tid ni åker så hakar jag på från Enviken.

/foppa

GB skrev:
Foppa13 skrev:

Börjar närma sig nu, i år ska jag banne mig lyckas hitta dit...

Går det nån organiserad kolonn från Falun/Borlänge som man kan haka på?

/foppa

Det gör det säkert så det är bara att haka på, men vi har inte snackat om tid än

Lurar lite om man skulle vart på den där marknaden Lördag morgon, i så fall lär man åka Fredag kväll eller toktidigt på Lördagen... men det hänger lite på hemmafronten hur jag kan göra än  ICQ/ad

57

Vad för marknad?

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

58

Marknad? Nu blev jag nyfiken...

/foppa

GB skrev:
fo_eldarc skrev:

Säkert, och Buscollector kommer åka buss i sommar...

Foppa13 skrev:

/foppa

GB skrev:

Lurar lite om man skulle vart på den där marknaden Lördag morgon, i så fall lär man åka Fredag kväll eller toktidigt på Lördagen... men det hänger lite på hemmafronten hur jag kan göra än  ICQ/ad

59

fo_eldarc skrev:

Jo så att ...

60

Kalle skrev:

Vad för marknad?

Veteran och Nostalgimarknad vid den gamla Essomacken i Lörstrand strax söder om Järvsö.

http://2.bp.blogspot.com/-aVIq8gfCkUQ/UFDi-8ZDeBI/AAAAAAAACuo/3qBKmeRDCwM/s1600/SAM_1378.JPG

https://www.google.se/maps/place/820+40 … 0952114a30

61

Jag och Leif kommer mötas 8.30 vid Preem junfrurondellen i Falun. Sedan åker vi över Enviken uppåt.  Någon mer som tar följe?

62 Senaste redigerad av Löf (2015-07-01 15:41:31)

Måste tyvärr meddela att det inte blir något VWATER på Ranchen i år.

Ena halvan av arrangörsstaben är ute på havet på jobb och va lovad att få komma i land senast fredag men det löftet ser nu ut att vara brutit och jag vet inte när jag kommer iland, kanske jag kommer iland på fredag eller kanske på lördag, eller söndag, eller...
Jag och Marcus har väntat in i det sista med att säga något då det har vart mycket fram och tillbaka med hemresa för min del men nu kan vi bara inte längre chansa på att det går vägen utan ställer in årets evenemang på Ranchen.

Men, misströsta inte för det, Marcus har klippt gräset och laddat folkagrillen uppe i Tallåsen så det blir VWATER off Ranch i år, samma tillställning, nytt ställe!
För er som planerat att åka på Lörstrandsmarknaden så är det ju bara en halvtimme till Helsings Smedja i Tallåsen därifrån.

Helsings Smedja: https://www.google.se/maps/place/B%C3%A … e5ecaf8d76

Sprid ordet till vwänner som inte är så frekventa på forumet och om det är någon riktigt långväga som redan sitter i bilen.

//Ufo & Marcus

63

Men.. nää.. ICQ/ac trist alltså.... jag som var så laddad..
hm.. ja får se om man åker uppåt Tallåsen.... hmmm...

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

64

Trist för dig löf.. brutna löften är ju aldrig kul.. Särskillt  från arbetsgivare.. Vi styr mot helsing och jag är övertygad att han kommer bära fanan högt.. Party will continue!

65

Förståeligt på sätt och vis Andy. Det blir ju en timme extra för er som kommer söderifrån men å andra sidan väljer jag att hålla med Masen och då gör inte en timme i bil nåt !  ICQ/af

Utrymme finns det här i trädgårn åxå, om än mindre än hos Ufo, en fin liten badstrand ligger inom ett par kilometer ( med tanke på det årliga doppet vissa brukar göra i samband m VWATER ) , tåliga grannar har jag redan och kalasväder har jag bokat så välkomna allihopa så gör vi det bästa av situationen !  ICQ/af

You´ll never know...

66

Synd men siktar på att komma även om Helsing inte är lite snygg och hårfager...

67 Senaste redigerad av easos (2015-07-01 19:50:43)

Absolut en timma e inte mycket... men när man inte kommer iväg förns runt 12 och när man tänkte komma över dagen så blir det en aning långt...
Men vi får se... men de lutar åt att bli kvar hemma tyvärr.

68

easos skrev:

Absolut en timma e inte mycket... men när man lär åka runt 12 och när man tänkte komma över dagen så blir det en aning långt...

Sov kvar...

69

GB skrev:
easos skrev:

Absolut en timma e inte mycket... men när man lär åka runt 12 och när man tänkte komma över dagen så blir det en aning långt...

Sov kvar...

Tyvärr kan inte.... ICQ/ac

70

easos skrev:
GB skrev:
easos skrev:

Sov kvar...

Tyvärr kan inte.... ICQ/ac

ICQ/ac

71

GB skrev:

...... Helsing inte är lika snygg och hårfager...

Just wait and see... ICQ/ad  Klart du ska komma hit. Hur skulle vi annars klara oss ?

Vi får se hur det blir då Andy.

You´ll never know...

72

Helsings Smedja skrev:
GB skrev:

...... Helsing inte är lika snygg och hårfager...

Just wait and see... ICQ/ad  Klart du ska komma hit. Hur skulle vi annars klara oss ?

Vi får se hur det blir då Andy.

ICQ/ag tänkte just skriva det samma... GB har ingen aning om va han går till mötes...

Blir bra som fan uppe i Tallåsen, lite mindre yta men desto intimare!

Andy: Frestar de inte liiite då och åka norrut och visa upp dosan? ICQ/ad

Masen: Jepp, shit happens och ja e avis för att ja inte kan va me...

73

Löf klart det frestar.. men tror jag inte kan slagga över..
sen har jag en polare som ska med också som troligen inte heller kunde va kvar till söndagen.. ICQ/ac
Men hoppas ni får skoj ! ICQ/ab

74

Vi åker oavsett. Nu blir det party i Tallåsen istället  ICQ/ag

75

Sugen som fan!! Ska se va som är på f på hemma fronten.