Frigång för hjulen fram verkar ju vara ett problem när man sänker mycket,är det vanligt att man kör på 14 tumsfälgar fram istället och är det nån som har en bild på nån sänkt tidig typ1 med 14 tums plåtisar 
Typ1 -64
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: KDF, Split, Oval » Nån som kör 14 tum fram?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Frigång för hjulen fram verkar ju vara ett problem när man sänker mycket,är det vanligt att man kör på 14 tumsfälgar fram istället och är det nån som har en bild på nån sänkt tidig typ1 med 14 tums plåtisar 

Lite offtopic. Men vad är det där för fälgar? 
Skulle man kunna ha gamla bussfälgar 14" fram alltså, tänker jag som försöker hålla mig nära ett originalutseende 
Lite offtopic. Men vad är det där för fälgar?
Appliance Pacers
Skulle man kunna ha gamla bussfälgar 14" fram alltså, tänker jag som försöker hålla mig nära ett originalutseende
Yes det var tanken,får kränga ihop ett set och börja testa,tänkte bara för att spara lite tid bara montera den framvagn jag har med sänksatser uten att korta den 
Kurtivan skrev:Skulle man kunna ha gamla bussfälgar 14" fram alltså, tänker jag som försöker hålla mig nära ett originalutseende
Yes det var tanken,får kränga ihop ett set och börja testa,tänkte bara för att spara lite tid bara montera den framvagn jag har med sänksatser uten att korta den
Ska inventera förrådet på fälgar, rätt vad det är finns det...
jag kör 14" runtom dock slot-mags, tycker det tar i fram i pottorna ändå och då sitter det droppade spindlar på

jag kör 14" runtom dock slot-mags, tycker det tar i fram i pottorna ändå och då sitter det droppade spindlar på
Satan va fränt det såg ut 
Går det att köra med 14" bussfälgar fram? På typ 1
Går det att köra med 14" bussfälgar fram? På typ 1
Dom bygger mycket innåt (stor ET). En fördel med dropspindlar evt skivbromskit som bygger utåt.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: KDF, Split, Oval » Nån som kör 14 tum fram?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.