Mycket bra..härligt med kvinnor som vet vad de vill,blev bra med med den vågräta indelningen.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt - icke VW » Hebsterwerks "jag ska bara" mellanprojekt.
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mycket bra..härligt med kvinnor som vet vad de vill,blev bra med med den vågräta indelningen.. 
Havstomt. Åker man båt ut mot horisonten kommer man till Sverige efter ett par timmar.... 
Skådar jag ett kylskåp i marken/grunden?
Mycket trevligt.. 
Hålet i golvet är planteringhål där Vinrankan ska planteras på friland men inne i växthuset. 
Skitsnyggt! 
Som vanligt när du gör något så blir det skitbra!! Och snyggt oxå.. 
Får man fråga hur djupt ned du la betongsockeln? Vi ska göra ett liknande växthus tänkte vi och ska göra en liknande sockel...
Den är 20cm. Rakt på backen det är ju bara sand här. Sen kan man ju ha olika åsikt om huruvida det är rätt eller fel. Men ett växthus ska ju stå fritt utan markisolering osv.. 
Då tänker vi rätt lika... Jag ställer nog min mur direkt på mark också. Det är bara sand och grus här med.
Snyggt hantverk
Väldigt lyckat,du kan vara stolt.. 

Voff!
Nu ligger Du riktigt bra till hemma-Min fästmö hade hellre tagit den kojan än Karman jag håller på att bygga åt henne... 
Satan va fint det blev. Du har inte tummen mitt i handen du.
Imponerad av din kunskap med allt och sen hur snabbt du bygger, vad det än är
Riktigt snyggt, bra jobbat
Tack! Ibland går det snabbare... (när frugan lägger press på jobbet...) 
Nä. Högfors nr. 1
I dag gjorde jag slag i sak å sågade sönder två framgafflar... En urgammal å en som hör ihop med gaffel lagerröret. Sen limmade jag ihop delarna med miggen... Blev enklast möjliga design.
http://i45.photobucket.com/albums/f98/Hebster52/Outlaw%20cruiser/20150808_140215.jpg
Fy Fan Vad Frän Den Blev 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt - icke VW » Hebsterwerks "jag ska bara" mellanprojekt.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.