Lägger ut en intressekoll på min vackra buss då jag funderar på bygga ngt annat 
Ja vart ska man börja, Har bytt en hel del plåt och det mesta kommer från autocraft, Renoverad 2014/2015 lackerad mm
Det mesta är nytt på den och den funkar riktigt bra.
Motorn är en utbytes som är genomgången med nos toppar, nya packningar tätningar, Ny växelströmsgenerator, Ny 009 Fördelare, ny Solex förgasare, pulverlackerade kåpor mm i svart. 1303 växellåda för bättre marchfart (95-100km/h)
Även monterat en Savemybug stick
Uppflyttade framvagn (franke 17,5mm) med luftstötdämpare som går ställa höjden på (10cm typ), justerbara frankesvärd
(notchat ur ramen för drivaxlar samt styrstag) tubbade hjulhus på 65mm
Huvudcylinder, hjulcylindrar, Bromsband, monteringssatser,bromsvätskebehållare, Bromsrör samt slangar, Allt är även bytt där.
Fina 17" Rader fälgar med nya 195/40 däck på
Bilen håller en väldigt hög standard och är jäkligt trevlig att köra
Inredning är ny sätesklädsel samt dörrsidor fram ( beige) , nytt innertak solskydd mm , benknäckarhylla i plast för förvaring,
Empi växelspak, R&R soffa i bak (sängen blir 160x195utfälld) , Extra fack likt westfalia i taket för förvaring, gardiner , insynsskydd från Justkampers, Klickgolv samt betsad mahogny i bakdelen
Pioneer stereo med aux Bluetooth 2st 5,25 högtalare i kickpanelerna fram, 2st 6,5" högtalare samt en 10" bas i sängen bak
Nu har det tilkommit bilder på inredningen, tar bort lite bilder och lägger in en länk ist : http://www.garaget.org/?car=379616
Vann 1:a pris på årets Bug Run i t2 klassen
Pris vet jag inte redigt vad jag kan tänka mig, Jag sätter bud så får vi se om det ramlar in något vettigt.
Obs jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och även avblåsa om jag ångrar mig.
0738416853