VwGoran skrev:Nisse skrev:Den där ville min brorsa köpa igår. (Rakt av osedd, pengar rakt in på kontot osv.)
Men det fick han inte(!)
Den var inte till salu än, sade säljaren.
Kanske nästa vecka när så många som möjligt fått chansen att titta."däcksparkare och brevvänner undanbedes" jo, jag tackar ja...
Och dags att försvara detta. Efter att bussen kom ut på blocket har jag haft mer än 35 samtal och ca 25-30 mail där folk vill se den live eller få mer bilder. Då jag tyvärr jobbar från 14.00 fram till 02.00 varje dag denna veckan har jag inte möjlighet att visa bussen mer än på förmiddagarna, så de som vill komma och titta på den är mer än välkomna. Och redan igår förmiddag var det 5 personer som åkte en bit för att titta på den. Inte schysst att sälja den på telefon när man vet att 2 personer är på väg i bil och har mer än 2 timmars körväg.
Jag har varit väldigt tydlig med det till alla som ringt att bussen ÄR TILL SALU men säljes på lördag pga jobbtider. Och alla har förstått det och accepterat det hela. Och eftersom jag är ledig på lördag så har jag tid att sälja iväg bussen då. Och det har jag också sagt till alla!
Och dessutom så skrev jag 25K eller bud och nu har det blivit budgivning.
Peace out!
Står ju som sagt bud, inte konstigt att du inte säljer den för utropspris när du har så många spekulanter.
Det tillägget förklarar ju en hel del. Det fick från märkligt till väldigt logiskt.