1

Söker en 1300/1500 motor till min typ1 -66 6v.
Motorn ska vara fungerande.

2

Var bor du?

1300 som funkade då den togs ut finnes i Skåne. Pris: 1.000:-

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Jag bor utanför Borås, har du någon bild på den?

4

Det fixar jag i helgen till dej. Är i Stockholm nu.

5

Låter bra

6

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2741

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

7

Den ser fin ut, men det är lite mer pengar än vad jag har tänkt

8

Hmmm...kollade motorer igår kväll, o den jag trodde var en 1300 var en 1200. Men jag har en annan som är en 1300, men den har 12v likströmmare på sej. Ingen fördelare. Den har varit igång på 2000-talet, då den satt i en 356:a som kom från staterna. En bult av sex till tryckplattan är avdragen i svänghjulet. Kostar 700:-, vill du ha bild så fixar jag det.

Mvh  Tomas

9

25hpman skrev:

Hmmm...kollade motorer igår kväll, o den jag trodde var en 1300 var en 1200. Men jag har en annan som är en 1300, men den har 12v likströmmare på sej. Ingen fördelare. Den har varit igång på 2000-talet, då den satt i en 356:a som kom från staterna. En bult av sex till tryckplattan är avdragen i svänghjulet. Kostar 700:-, vill du ha bild så fixar jag det.

Mvh  Tomas

Ok, ska fundera på det

10

25hpman skrev:

Mvh  Tomas

Vad är där för motornummer på den?

11

F...o lite till  ICQ/ad