Inget man springer på i Sverige precis... inte i så många andra delar av världen heller men i Putin-land där jävlar finns de grejjer!

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ … angar.html
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Fett barnfind...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Inget man springer på i Sverige precis... inte i så många andra delar av världen heller men i Putin-land där jävlar finns de grejjer!

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ … angar.html
Allt annat bleknar. Det här ÄR barn find!
Skulle faktiskt hellre springa på en gammal VW i en lada. Vem vågar flyga med en rysk rymdfärja?
(Snyggt takräcke dock.....)
Annars var det en juste lokal, högt i tak och öppen planlösning..
-Men den lär väl kosta minst 1½ förmögenhet bara i uppvärmningskostnad.
Men det är väl ändå nån som varit där och plockat rymdfärjan på vitala delar, kanske för att hotta upp sin egen Mil, Vaz, eller vad nu sovjet-ryska bilar hette.
Egentligen rätt tragiskt, tänk vad många miljoner rubel detta en gång kostat, och nu till ingen nytta, och säkerligen en hel del negativ miljöpåverkan.
Annars var det en juste lokal, högt i tak och öppen planlösning..
![]()
-Men den lär väl kosta minst 1½ förmögenhet bara i uppvärmningskostnad.
Men det är väl ändå nån som varit där och plockat rymdfärjan på vitala delar, kanske för att hotta upp sin egen Mil, Vaz, eller vad nu sovjet-ryska bilar hette.
Egentligen rätt tragiskt, tänk vad många miljoner rubel detta en gång kostat, och nu till ingen nytta, och säkerligen en hel del negativ miljöpåverkan.
Och det är knappast några rika som betalat..ger också lite perspektiv..Nä ballare och inte lika tragiskt vore ju om de hittat någon bunker på Area-51 full med knastertorra aliens med tillhörande farkost..

Cooooooolt 
Och en 6w split ! ! 
hadde inte den en hottad vw 1200 som el verk 
Underbart 
Jag är en stor fan av "rymdfärjan" (syftandes på NASAs) och efter att ha sett en lång dokumentär om den ("Last flight of the space shuttle") har jag ännu mer respekt för denna farkost. Vulgärt överdriven på klassiskt USA-manér, men vilken fantastisk maskin!
Visste dock inte om att en rysk variant på samma tema, verkar som en av dem kom upp i rymden också!
Urban Exploration !
Ballt ! 

Urban Exploration !
Ballt !
Urban? Byggnaden verkar ju stå mitt i en öken. 
easos skrev:Urban Exploration !
Ballt !Urban? Byggnaden verkar ju stå mitt i en öken.
Okej då Desert Exploration ! 

Fasen va coolt, tredje gången jag tittar på bilden upptäcker jag att det står TVÅ rymdfärjor i hangaren
dubbelcooolt alltså
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Fett barnfind...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.