26

En större skylt nere vid korsningen vore kanske bra.  Jag missade den och hamnade i Indal. Nu var det kanske bara jag som körde fel, men det var fler som missade skylten.

Men nu hittar jag till nästa år   ICQ/ab

27

Jag, Bengt, Lasse mix och Henrik fick någon riktig lyxväg..  Åkte genom skogen på den guppigaste och gropigaste vägen jag åkt på.. Trodde nästan bilen skulle rasa  Default/lol Kom bl.a en liten bro över en liten Bäck som man nästan undrade om den skulle hålla för bilarna.. Sen var det grymma kanter på bron, så jag höll på att fastna när jag skulle köra av den  Default/lol  efter att jag svängt upp i en Y-korsning och väntade på Bengt och mix så kom dom aldrig.. 4% kvar av batteriet och nästan ingen täckning och bilen gick riktigt dåligt... Lyckades ringa upp Bengt som tur var och vägleda dom  ICQ/af
Kom in på någons tomt sen som vi fick köra förbi och köra över massa kättingar som dom lagt på vägen... Konstigt att gpsen äns väljer en sån väg!

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

28 Senaste redigerad av EDman (2015-06-10 13:52:14)

Hellberg skrev:

Jag, Bengt, Lasse mix och Henrik fick någon riktig lyxväg..  Åkte genom skogen på den guppigaste och gropigaste vägen jag åkt på.. Trodde nästan bilen skulle rasa  Default/lol Kom bl.a en liten bro över en liten Bäck som man nästan undrade om den skulle hålla för bilarna.. Sen var det grymma kanter på bron, så jag höll på att fastna när jag skulle köra av den  Default/lol  efter att jag svängt upp i en Y-korsning och väntade på Bengt och mix så kom dom aldrig.. 4% kvar av batteriet och nästan ingen täckning och bilen gick riktigt dåligt... Lyckades ringa upp Bengt som tur var och vägleda dom  ICQ/af
Kom in på någons tomt sen som vi fick köra förbi och köra över massa kättingar som dom lagt på vägen... Konstigt att gpsen äns väljer en sån väg!

Hahaha den bron var jag påväg över när jag i backspegeln såg Bumbi frenetiskt blinka med hellysena och Pturri vinka med armarna värre än någon skadeskjuten mås.  ICQ/ag  Tur vi backade upp och vände då ICQ/ae tyckte "rätta" vägen var dålig nog, fick med mig 10kg grus på ramhuvdet tror jag ICQ/ae

29

EDman skrev:
Hellberg skrev:

Hahaha den bron var jag påväg över när jag i backspegeln såg Bumbi frenetiskt blinka med hellysena och Pturri vinka med armarna värre än någon skadeskjuten mås.  ICQ/ag  Tur vi backade upp och vände då ICQ/ae tyckte "rätta" vägen var dålig nog, fick med mig 10kg grus på ramhuvdet tror jag ICQ/ae

Vi borde vänt direkt!!  Default/lol

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

30

Med gps får man se ett lite annorlunda Sverige

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

31

Blir egna och bättre skyltar nästa år!  Shra brukar ha mycket fler gulgröna skyltar uppe men inte fått upp alla till träffen tyvärr =p sedan GPS vägledningen dit funkar helt klart inte haha =p men bara man hittar första Sundsvall raceway skylten i kovland så är det skyltar resten av vägen. Men som sagt mer och egna skyltar till nästa år och bättre väg beskrivning.

32

Saknade också en rejäl marknad. Träffen har stor potential. Därmed tror jag både privata säljare och företag bör bjudas in. Att få sova i logementet var toppen. 150 för maten var rent utsagt ett skämt, men det är inte helt och hållet kritik till er. Ni skötte det så snyggt det gick. Hoppas ni själva fick nått att äta. Sammanfattningsvis ett bra första arrangemang, ser fram emot nästa år, och att få äta sig mätt ICQ/ad puss

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

33

Efter som detta va första träffen så hade ja inge förväntningar, har aldrig satt min fot på den banan förut å tänkte vi får se hur det är, åkte upp i vanlig bil och skulle bara vara där över dan, jag ser en sjuuuukt bra potential i den här träffen. och kommer fortsättningsvis se det som startskottet för säsongen.

Dom flesta grejjer som ja tänkt har på pekats och det ända jag har att säga som kan va bra är fler eller större mat/hangout tält.
Då känns det inte som det spelar någon roll om det regnar om alla kan sammlas under samma tält.

Av det jag gjorde på plats kan ja inte klaga/påpeka nått direkt.

Jag har varit på många träffar i mitt liv där det har regna eller börjat regna och det är bara 2 gånger ja har vart glad och nöjd ändå när jag kom hem, det är denna träff och SCC 2012.

Syns nästa år igen.

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

34

i konkurrens med alla andra sorters träffar så är det svårt.
Men ju tidigare en träff är på sommaren/våren så räkna
med bortfall pga. obesiktat, tidsbrist,jobb osv.

35

Jag skulle vilja säga att tydligen va det inte så jäkla svårt.

Nästan hela veckan visa prognosen regn, likföbaskat dyker det upp 120+ bilar. i det här landet kallar jag den ren jäkla succe

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR