1 Senaste redigerad av JimmyEriksson (2015-06-09 18:06:15)

Tanken va att filma som fan med nya kameran, nya kamera behaga att inte dyka upp i tid så jag fick köra med min vanliga.
Det vart inte så mycket filmat då gud tyckte det va viktigare å pissa på alla.
Det va andra gången i mitt 35åriga bil liv som ja åkte till en träff fast jag visste med 90% säkerhet att det skulle regna, första gången va SCC i Norge 2012, då som nu så spelade det ingen större roll, det ända ja tänkte när ja va där va "blir det sol nästa år kommer det här bli hur stort som helst."

Tack för en trevlig tillställning.

På min nya galleri sida hittar ni bilderna, och även resten av träffarna som kommer fotas i framtiden kommer att ligga på den.
https://rubnscrapegallery.wordpress.com/

Filmen är redigerad i Imovie på min telefon i mitt badkar med ett par bira igår, så inge mästervärk Default/smile
Men det är ju alltid nått.

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

2

kungligt  ICQ/af

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

3

ICQ/ag  Tja dit vill man!! Dåligt väder ähh det finns ju kläder! ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

4

Najs  ICQ/ag

5

Sweet Jimpa ! ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

6

nice!!  ICQ/ag

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

7

Tänk vad ett par bira kan göra.. ICQ/ad Bra jobbat! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

8

Är stor badentusiast själv och brukar fundera över vad "badfolk" håller på med i badet, att redigera en film hade nog legat ganska långt ner på listan av gissningar, coolt! Dock undrar jag om du har fler öl i badet, hur du håller dem kalla? Sveper du dem? Kylskåp? En dam som serverar dig? Eller kör mer och mer ljummen öl?

Baklängesbayen var bland det märkligaste jag sett på länge! Mer info om den vore intressant, hur man har byggt den, om det finns mer närgångna bilder på dess interiör?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

9

Utan att förstöra tråden alltför mycket har jag en tes om att just varma badkarsbad fungerar väldigt bra som "tänkarmössa"(ref  Uppfinnar-Jocke,Kalle Anka..),kan vara att blodet strömmar mer fritt i en avslappnad varm kropp upp till hjärnan,eller?
Lite alkohol gör inte saken sämre,lättare att tänka utanför lådan då..och så är det ju så gott med lite öl eller whiskey också.. ICQ/ae
Sorry för OT.. ICQ/ag

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

10

kee skrev:

Är stor badentusiast själv och brukar fundera över vad "badfolk" håller på med i badet, att redigera en film hade nog legat ganska långt ner på listan av gissningar, coolt! Dock undrar jag om du har fler öl i badet, hur du håller dem kalla? Sveper du dem? Kylskåp? En dam som serverar dig? Eller kör mer och mer ljummen öl?

Baklängesbayen var bland det märkligaste jag sett på länge! Mer info om den vore intressant, hur man har byggt den, om det finns mer närgångna bilder på dess interiör?

Det är en hot rod, med en busskaross monterad bakfram.  ICQ/ag

Mera känd som jb...

11

Ägaren/skaparen till baklängesbayen Robert Svedman hittar du här http://www.garaget.org/LilleSKUTT

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

12

kee skrev:

Haha, jag kollar oftast serier i badet, jag har en tvättställning som man kan hissa upp och ner å i den har ja hängt en lina, så
ja kunde hänga upp min ipad, när ja köpte en Iphone 6+ så blev det den istället och en bra blåtands speaker för bättre ljud,
jag brukar ta is i en plastlåda å sen ställa ner 2-3 bärs i den
det funkar prima, bada badkar är det bästa som finns  Default/lol

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

13

OT warning!

Advanced! Jag kör ett enklare arrangemang, men jag har en jobbarpolare som brukar se serier i badet. Hemma blir det oftast musik (genom fast installerat 2.1-system), stearinljus, oljelampor och öl. Sen är jag en sucker för naturvetenskapliga tidskrifter, så i badet är i princip den enda gången jag har tid att läsa dessa. Men sen jag installerade badkar på landet, brukar jag köra film eller serier till badet. Har faktiskt ett embryo till en "badbok" och det vore kul att ge sig helt hän, intervjua folk, testa massa olika produkter och vidare kåsera i ämnet, men med fyra VW-transporters, två moppar, båt, hus och heltidsjobb är det en fråga om bortprioritering för tillfället. Men blir det åter dags, då vet jag iaf en jag kan intervjua inför boken.  ICQ/ab

OT over...  ICQ/ab

14

Fillmore skrev:

Ägaren/skaparen till baklängesbayen Robert Svedman hittar du här http://www.garaget.org/LilleSKUTT

Mycket innovativt, synd bara att det inte var en typ1-rod, hade känts mer renlärigt då. ICQ/ae  Men ändå roligt för det är verkligen ett gränsöverskridande bygge, ur flera aspekter!