ja man har ju diverse hus projekt därav det inte händer så mkt i garaget till och från 
mitt senaste va o ta hand om gäststugan som höll på o rasa ihop den va lite hänging redan för 3 år sen när vi köpte huset men nu i sommras va det dax och fixa den
utgångs objektet ja den stog på 3 plintar så va lite lätt sne och verandan till den va så rutten så jag gick igenom.
på bilden e verandan borta och tre st 145*90bjälkar inskutna under och den e uppvägd och ordäntligt plintad samt maskinpallen e uppvägd på lecablock och ska få utgöra grunden för en bastu
vindpapp och plank för luftspalt
vindskivor på och panel påbörjat
givetvis en liten altan utanför bastun med en spång ner till altanen utanför gäststugan
sen som vanligt vart man ivrig och dålig på o fota men nu sitter altanen där utanför stugan me och målning påbörjad
ja som sagt händer mkt mellan bilderna ibland , nya bättre begagnade fönster isatt + dörr samt dörr till bastun och nya fina plåttak

blev även ell titet ved förråd av en euro pall och spillvirket 
rostfri skorsten modell lastbils pipa

ja nymålat tak , glasfiberväv , fint trägolv , och lister i stugan och lite möbler fattas dock lite inredning men det kommer

o sist en härlig vinter bild av skapelsen
sånt här jag gillar o pyssla med ibland när man inte orkar hålla på med bilar