Fick ut huven i solen igår för att se hur den såg ut i riktigt solljus, och det blir nog ganska exakt som jag ville ha det, väldigt diskret och ser ut som en riktigt fin orginal lack vid första anblicken med lite lite effekt
Eller ja den gröna färgen i sig är la inte så diskret kanske... 
Dem nya skärmarna är inhandlade, kommer bli kanon! Nu finns inga ursäkter för att inte göra klart inför lacken 
Mkt snack utan bevis...som USA:s regering typ.... Bildeeeer
Fortfarande inga bilder!
Men bromssköldarna är målade och när det har torkat kan man myspilla lite med dem 
Fick äntligen lite rätsida på mellanplåten med så nu ska den nog passa lite bättre
Sista färgen inhandlad och nu är det bara tid som ska till med..borde ta en veckas semester när vi väl har lackat klart haha men det lär ju inte hända 
Nu har vi problem här..ska skrota mina gamla bromssköldar bak, fick ju nya av Abdullah
Problemet upptäcktes nu när jag kollade på dem gamla för att se om nått satt kvar på dem, hade inte tänkt på att dem nya är manuellt justerbara och inte självjusterande!
Har ju köpt nya backar och allt men frågan är om det räcker att jag köper nya tryckstänger eller måste jag byta backarna med tro?
Bromsbackarna är samma dom kan du behåller.
Eftersom att min telefon laddar ur hela tiden så blev det inga bilder idag, men farsan hade fått lackat alla skärmarna nu så jag tog och våtslipade det sista på karossen och motorluckan, nån liten runda till blir det kanske men om det finns tid blir det lack på karossen och det sista i helgen 
Gav mig på att byta kopplingsarmens returfjäder men tror att jag har fått fel fjäder..passade sjukligt dåligt och det funkade inte alls..så har beställt en till och hoppas att den nu blir rätt.. 
259 2015-06-14 19:12:16 Senaste redigerad av Syxez (2015-06-14 19:14:32)
Wihoo!!!! Grymt jobbat, med bilder dessutom 
Grönt e skönt !! alltid härligt när saker får färg, och denna e ju Lyyysande 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Härlig kulör! Får mig att tänka på
Faran lurar bakom nästa krök
Ja ibland kan man få upp mobilen o ta lite foton 
Ganska säker på att folk kommer röja min identitet ganska fort när man kommer körandes!
Tur att man inte är blyg
Poison ivy stämde ju rätt bra 
Tjejen tycker att den är för grön, pff det kan det inte bli 
Det var väl inte tjejen som stog och slipade och andades saker som kortar ditt liv med ett antal år?
alltså har hon inte rätt till att tycka nåt

Det var väl inte tjejen som stog och slipade och andades saker som kortar ditt liv med ett antal år?
alltså har hon inte rätt till att tycka nåt
![]()
Precis min mening 
Fick hämtat plattan, motor och en s*!ans massa andra småprylar från mitt sunkiga hål där jag har gömt allt som inte har fått plats innan, så nu bor allt under samma tak igen
På med växellåda och bärarmar, ringa alla starka kompisar och lyfta på karossen och sen..är det bara MYCKET kvar att göra!
Men skönt att få in allt iallafall så att man kan börja bygga upp på riktigt igen!
Fyllt bilen en gång till..mycket grejer som ska gås igenom för återmontering/tippen..
Lite lätt midsommarfirande imorn och sen ösa ihop lite 
snyggt!!
Passade ni på att lacka golvet i garaget oxå eller? 
snyggt!!
Passade ni på att lacka golvet i garaget oxå eller?
Ja, det blev väl snyggt? 
Hade glömt att lägga in huvlisten under plasten..lagom sträng att få ren igen !
Den ska ju ändå lackas svart annars får det jag lova dig om att göra om du har krom

Den ska ju ändå lackas svart annars får det jag lova dig om att göra om du har krom
![]()
Oops.. 
Första midsommaren på länge som man inte firar med humle och malt, här finns ingen tid för bakrus! Lördag/söndag är garagedagar så imorgon är det bara att knalla upp o sätta igång 
Justdet..när vi plockade fram hjulen upptäckte vi att det sitter olika däck på bakfälgarna, dem blev ju bara undanstoppade när jag köpte dem så har inte sett det förrens nu, hyffsat retligt, för snål för att byta dem då båda är nästan nya..