26

Löf skrev:

Trevligt tevligt!
En ulv i fårakläder är alltid välkommen och skulle det uppstå dispyter och eventuellt handgemäng framåt småtimmarna på grund av vattenskadan så får ni skylla på det tvetydiga träffnamnet... ICQ/ad

Vwater regerar!   ICQ/ad
Som säljare och kärring mot strömmen så lyssnar jag inte så mycket på andras mothugg, har dessutom snabba fötter.....  ICQ/ag

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

27

Helsings Smedja skrev:

Verkligen Bergau, vi har saknat din bittra 08-pessimism där på Ranchen. Klart du ska komma! ;-)

Rykten säjer att träffölen är satt nu åxå! B-)

Då dyker bittermandeln upp!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

28

Turbomike skrev:
Löf skrev:

Trevligt tevligt!
En ulv i fårakläder är alltid välkommen och skulle det uppstå dispyter och eventuellt handgemäng framåt småtimmarna på grund av vattenskadan så får ni skylla på det tvetydiga träffnamnet... ICQ/ad

Vwater regerar!   ICQ/ad
Som säljare och kärring mot strömmen så lyssnar jag inte så mycket på andras mothugg, har dessutom snabba fötter.....  ICQ/ag

Nått handgemäng tror jag inte det blir pågrund av vattensplitten men kommer det nån jävla nollåtta, då vet man aldrig...
Bergau, kommer du? va roligt...

29

Idel förberedelser inför årets kalas, idag har vi justerat upp höjden på vägen så det ska bli lättare för slammade vw's att ta sig upp på gräsmattan ICQ/ag

http://www.zhozho.com/forumpics/RoadAdjustedToSlammedVWs.jpg

Buy the ticket, take the ride... - HST

30

Well done Ufo!   ICQ/af

You´ll never know...

31

Mään så jävla onödigt, slänga ut en massa pengar på töcke där!  Default/lol
Nää, högre bilar åt folket................

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

32

Funderade på att anlägga en offroadbana in från baksidan bara för dej men det är visst bara onödigt... ICQ/ad

33

Löf skrev:

Idel förberedelser inför årets kalas, idag har vi justerat upp höjden på vägen så det ska bli lättare för slammade vw's att ta sig upp på gräsmattan ICQ/ag

http://www.zhozho.com/forumpics/RoadAdjustedToSlammedVWs.jpg

Va bra, då kanske vi dyker upp å hälsar på ICQ/af

Typ1 Bubbla Callooker Ragtop -56
Typ1 Bubbla Restolooker -57
Typ 2 Splitbuss - 60

34

Kanske? Nä det finns inget och tveka på särskilt inte när det är nästgårds! ICQ/ab

35

Bara en månad kvar !  ICQ/ad

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

36

De haru banne mej rätt i! ICQ/ab

37

Nice!!!!

38

Hmm, en stor liten fundering, går det att dyka upp redan på fredag kväll så man kan ha lite party då redan?
Har blivit bjuden av ett gäng 25-åriga brudar på deras födelsedagskalas på lördag kväll och vill vara på båda ställena, helst samtidigt............
Gubbsjuk, vem? jag? Det börjas redan vid 20..............  ICQ/ae

39

Hmm, ska man komma kanske?

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

40

Micke: Svaret på den stora lilla funderingen är att det brukar dyka upp några vilsna själar redan på fredagen så visst finns det chans till att avnjuta några kalla i goda vänners lag redan då men skulle inte vilja kalla det för party, snarare soft relax ICQ/ab

Hellberg: Ja du kan ju vägen norrut nu, ta av till vänster en sådär 15mil innan Sundsvall bara... ICQ/ad

41

Micke hojta om du behöver chaffis / lift på lö. kväll  ICQ/ag
Jag funderar på att komma upp men ska till Norge på söndag så det blir "torrt".

Ta på er varmt pojkar, och glöm inte dynamiten...

42

Jäkla va tyst det är här.. bara två veckor kvar typ.. ICQ/ae

43

Turbomike skrev:

Hmm, en stor liten fundering, går det att dyka upp redan på fredag kväll så man kan ha lite party då redan?
Har blivit bjuden av ett gäng 25-åriga brudar på deras födelsedagskalas på lördag kväll och vill vara på båda ställena, helst samtidigt............
Gubbsjuk, vem? jag? Det börjas redan vid 20..............  ICQ/ae

Kompromissa ! Ta med brudarna till VWATER ! ICQ/ag

44

easos skrev:

Jäkla va tyst det är här.. bara två veckor kvar typ.. ICQ/ae

Ska bli så gött  ICQ/af

45

Drygt en vecka kvar och som vanligt har Ufo ingen körbar bil, som vanligt läcker min bil olja och grillen är fortfarande i samma färg fast jag sagt jag ska lacka om den de senaste två åren... men som vanligt har vi också bokat bra väder och hoppas att alla fortfarande är sugna på en härlig träff och ett mysigt party !   ICQ/af

You´ll never know...

46

Äh va faan... vem behöver en körbar bil när man har gångavstånd till träffen... ICQ/ad

47

You got a point there you old hippie ! ICQ/ad

You´ll never know...

48

Börjar närma sig nu, i år ska jag banne mig lyckas hitta dit...

Går det nån organiserad kolonn från Falun/Borlänge som man kan haka på?

/foppa

49

Foppa13 skrev:

Börjar närma sig nu, i år ska jag banne mig lyckas hitta dit...

Går det nån organiserad kolonn från Falun/Borlänge som man kan haka på?

/foppa

Det gör det säkert så det är bara att haka på, men vi har inte snackat om tid än

50

På grund av bortgång i familjen så får jag stanna hemma i år ICQ/ac

Jag sett fram i mot den där ölen så jävla länge  ICQ/af

Hoppas ni får finväder

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR