1

Jag har reflekterat över det faktum att vissa människor, oavsett vilket "märkesforum" det gäller, endast tar kort på sin egen bil, när man är på träff, cruising eller annat. Och sedan lägger upp sina bilder under den träffen på forumet. Tex med polare vid bilen, endast bilen, när andra står och tittar på kärran barnen vid bilen etc. Jag förstår inte riktigt grejjen med detta fenomen. Bilder i träfftråden ska väl avspegla träffen, och då framförallt fordonen som vart på träffen, inte 20 bilder på samma bil?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

2

Egotrippen blir väl total om den också blir publik...  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Jag har oxå tänkt på det ICQ/ab

Den som var bäst på( enl mig isf) att få sin egen bil i med i inlägg var en användare som inte är så aktiv längre. Jag behöver inte nämna honom vid namn, men han är ifrån ett av våra västra grannländer.
Han lyckades få med bild på sin buss i iallafall vartannat av sina inlägg ICQ/ab

Det gick så långt att när jag såg att han hade skrivit nått så var jag tvungen att titta på det, bara för att se hur/om han lyckats få med bild på sin bil ICQ/ad

Det är en fin bil, så det störde inte så mycket. Men det var ganska roligt att följa ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

4

En grön/vit buss...var det väl?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5 Senaste redigerad av vwato (2016-08-03 09:43:57)

Har hört att det finns vissa som ägnar sig åt egenkär mobbning, det är mer egotrippat.   ICQ/ad

https://cdn1.cdnme.se/4651388/8-3/mobbing_55c2802b2a6b226da5739904.jpg

One humans junk is another's vwomens or mans treasure.

Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.

6

Med min bil blir det lite extra EGOistiskt då Default/lol  Default/lol  Default/lol
Nu är det inte jag som tagit bilden iof
http://i1106.photobucket.com/albums/h362/Ric791/10393724_755840861201378_4940768371260320424_n.jpg

Typ 1  -63
Typ 1  -66
TYp 1  1303s -73

7

Hahaha du ditt EGO....... den bilden var så att säga

Post's attachments

IMG_2268[1].JPG, 90.37 kb, 720 x 537
IMG_2268[1].JPG 90.37 kb, 256 downloads since 2015-05-29 

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

8

trekronor skrev:

Hahaha du ditt EGO....... den bilden var så att säga

ICQ/ag  ICQ/ag

Typ 1  -63
Typ 1  -66
TYp 1  1303s -73

9

kan iofs tycka att det finns större bekymmer i den här världen än att nån är nöjd över en bil dom ev lagt sitt liv åt men vad vet jag?  ICQ/ad

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

10

Jag lyckas ju aldrig få ihop min bil så jag får fota andras snygga bilar på träffar istället. Default/smile

Nä men det är väl klart att det är roligare med en blandning...

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

11

Tycker inte ens att man ska få lägga upp bilder på sin egen bil nånstans. Är den värd att fotas så fotas den annars är den inte värd att fotas alls.  Default/lol

Mera känd som jb...

12

jn verkar då inte vara egenkär då han trätt en gul ballong över skallen...(avataren)
eller är det så att han vill vara inkognito? Default/lol  Default/lol

13

Den största anledningen till varför folk postar väldigt få bilder från träffar och kanske slänger in sin bil hellre än kanske andra bilar. är för att det är sånna här forums största problem är å lägga in större mängder bilder. Jag har inte forskat så mycket i ämnet men jag vet inge vidare bra sätt å få in 50 bilder i en tråd.

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

14

JimmyEriksson skrev:

Den största anledningen till varför folk postar väldigt få bilder från träffar och kanske slänger in sin bil hellre än kanske andra bilar. är för att det är sånna här forums största problem är å lägga in större mängder bilder. Jag har inte forskat så mycket i ämnet men jag vet inge vidare bra sätt å få in 50 bilder i en tråd.

Ja det är lite jobb, jag brukar ladda upp på The Samba då får man färdiga länkar att klistra in men man måste förminska bilderna innan så lite pul är det...

15

umekille skrev:

jn verkar då inte vara egenkär då han trätt en gul ballong över skallen...(avataren)
eller är det så att han vill vara inkognito? Default/lol  Default/lol

tro mig, det är för att skona er som jag suddat ansiktet!  Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!