1 Senaste redigerad av Frebo (2015-05-20 08:44:02)

Jagar en bubbla helst tidigare än 64, men upp till 66 funkar. Patina är trevligt men inga lik eller GDS projekt. Sänkt och kortad får den gärna vara, behöver dock inte vara ploglåg då vi ändå aldrig har nån snö!
Soltak gillas!.

2

Verkligen ingen av er alla här på forumet som vill avyttra nån vagn? Av lästa inlägg verkar ni vara många som sitter på ett antal? Eftersom draget på bussar verkar enorm borde det väl finnas ett par ex av fina typ ettor som bara står?

3

Ingen som ens har tips om var det kan finnas vettiga vagnar? Ingen som känner att ni har alldeles för många?, eller fallit för busstrenden kanske?. PM:a gärna.

4

Då prövar vi med om någon har nåt att sälja som är i kanonskick, eller patinerad mint condition??  ICQ/ab
Eller som ovan  ICQ/ab

5

Vad har du för smärtgräns?  ICQ/ad  Har en Typ 11 från 1960 som jag ärvt av min morbror. Den har mao endast haft 2 ägare. Levererades till min morbror den 15/12 1959 och har varit i drift sedan dess - aldrig avställd men bara körd på sommaren och endast i undantagsfall i regn - är i perfekt skick och därför dyr....

Skall besiktiga den imorgon så om intresse finns kan jag ta några bilder då. Den har fått totalt sex (6) anmärkningar på besiktningen sedan 1967 (samtliga protokoll finns sparade) - den sista (?) var jag skyldig till då jag inte kör mer än max 50 mil/år - mönsterdjupet på ett däck var för litet...

/MGJan

6

Skickat PM.