Jaha här har de varit dött.... pga att de bara gått bakåt. Men dags att uppdatera lite.
Skulle montera spindlarna, märkte då att jag hade två vänsterspindlar =\ jag som inte är van länkpinne grejer hade inte kollat så noga
Hittade på en högerspindel och har pressat över de fräscha grejerna till den men då uppstod problemet att den måste brotschas.
Började montera mina drivaxelrör som var blanka å fina, dock inte så bra... kom fram till att de skiljer 6mm i längd på de
Hittat på en uppsättning begagnade nu som ska målas upp så jag kan få ihop lådan å montera den tillslut. Måste börja om med att shimsa in de också...

Kass bild men, det vänstra röret är kortare och de högra längre än de rostiga orginalrörern 

Nu till något roligare, köpte mig själv en tidig (h)julklapp för nån vecka sedan. En Gene Berg spak, kunde inte låta bli då denna pärla kom ut till försäljning.

Sitter nu monterad i min svarta 71'a och tog den på en tur i fredags. Skön spak, tror det är ännu kortare lägen än min Triggerspak.
Distansen som jag lyckats snurrabort som sitter innanför lagret på bakaxeln borde vara påväg från Classic snart så nu är det bara att hugga i och få något gjort.