1 Senaste redigerad av IRONCROZZ (2015-05-23 17:03:16)

1234567.

Loud pipes save lifes

2

GRYMT FRÄSCH!!!!

3

Har du fått en nolla förmycket i priset?

vw 1200 65a. vw 1302 72a.

4

Hur så ?

Loud pipes save lifes

5

Det är just dessa onödiga frågor som gör att fler och fler säljer på Blocket i stället. Priserna som vi säljare sätter ut är väl för fan upp till oss! Jag är så satans trött på att läsa alla dessa löjligt dumma inlägg i flera olika trådar , så snälla ni som inte gillar priserna i annonserna  håll det för er själva . Sista gången jag säljer något här .....

Loud pipes save lifes

6

Priset du hade satt på bilen var enligt mig inte alls särskilt högt. Den såg riktigt bra ut.
Frågan är om inte det där med "en nolla för mycket" hamnade i fel annons. Ligger ju en till typ 3 ute här hemmahörande i grannlandet. Den har ett lite högre pris.  ICQ/ab men den kanske är värd dom pengarna också.
Lycka till med försäljningen.

Typ 3 Variant -65

7

Lycka till.

vw 1200 65a. vw 1302 72a.

8

Hur fan kan den här ha en nolla för mycket när den är så fräsch som den är? Eller är det bara bussar som ska säljas här för att det ska vara ok att sätta hur många nollor som helst?

Tråkigt att fucka bra seriös annons.

9

Bara skratta åt kommentaren om en 0 för mycket. 45k för en tokfräsch typ3 är lätt värt.

Mera känd som jb...

10

sagt det förr. spärra kommentarer i annonserna. räcker bra att kunna pm:a säljare eller varför inte ringa?  ICQ/ab

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

11

Återigen... vi har en ganska enkel regel gällande detta:
Respektera annonserna
Folk som postar annonser under de olika annonskategorierna är i 99% av fallen enbart intresserade antingen av att köpa eller sälja något. Onödiga inlägg, personliga åsikter kring objektet / varan som annonsen behandlar, offtopic-kommentarer och/eller påpekanden som inte hjälper köp eller försäljning undanbedes vänligt men bestämt.

Sen är detta ett forum och det finns vissa som inte bryr sig om det kommer ot i trådar och andra tar åt sig på en gång, så det är bra att vi är lite toleranta åt båda håll  ICQ/af