Check 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Pålsboda vw-marknad 17maj
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Check 
Tänker dyka upp, tyvärr inte i egen buss för det tar en väldig tid att få svängshjuls-skruven från Usa. Dock erbjöd grannen sin 1303 i toppskick så det får bli den istället.
Har börjat se över hyllvärmarna i garaget... Troligen blir det en del latebay grejer som får följa med, och förhoppningsvis hitta nya ägare
Lexingmats skrev:Kanske några ifrån Leksand också, samåka "karavan" ?
Tid,plats ?GB skrev:Vi kommer nog några från Borlänge
Inget spikat än men det lär väl bli tiiiidigt
Då sa vi avfärd 07:00 från Subway men Snellman ville att vi skulle åka från nya Sibylla för det var finare parkering så vi kör väl därifrån så han blir glad då... 
Äntligen fått motorn att gå som den ska så nu blire åka av! Slänga in lite saker man har ligger o dammar och åka upp! Peppad!!
bubblan e provkörd å bes bokad på fredag. känns som de kan gå vägen trots allt
fälgarna är sålda bara att lev , men det blir delar till t1,t2,t3 o t4 o lite wasser, smått o gott o allt skall bort bjud o var glad det blir jag om allt försvinner 
Vilken tid startar det?
10-15
Fick för mig att det var tiden som Vwhk var på plats..... känns som man vart där mycket tidigare förut! 
Är väl som med loppis,gäller att vara tidig..

vi är några som anländer tidigt 
Vad schysst det vore om det dök upp en pinstripingartist på en sådan här träff..är väldigt svag för denna konstform.. 
Inga problem..
4 plus och spöregn kl 08,00 hemma (Köping), regnade konstant fram till Örebro, hade det inte varit för att jag lovat att leverera sålda grejer så hade jag aldrig åkt...
När vi åker igenom Pålsboda så upphör regnet och när vi svänger in vid museet så är det lite bilar och säljare på plats. Vi sätter upp ett litet bord och lägger ut lite grejer till salu och säljer en del. Träffar lite bekant folk och snackar lite om sommarens träffar och ev nya bilar, går runt och tittar på bilarna. Köper nån grej som jag inte behöver... och känner att nu har VW säsongen börjat.
Fan va kul med sommar och VW 
Kul att träffa er Morgan! Tack för kontakten
Vi ses i sommar!
Ja sjukt att det var uppehåll men hoppas på liiiiite mer värme nästa gång vi träffas 
Vem var det som sa att det kommer inte att regna i Pålsboda...... 
Bra väder på plats, med blött på vägen dit.
Ja sjukt att det var uppehåll men hoppas på liiiiite mer värme nästa gång vi träffas
vafan vi hann ju sola ett par 3 sekunder ju!
Macke, ja jag tänkte på att du sagt det
Jesper, det var få sköna sekunder 
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Pålsboda vw-marknad 17maj
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.