Efter att ha sett Thomas gipsy så kunde jag inte låta bli. Ska bli roligt att campa i sommar 
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Köpte precis en gipsy!
Du måste logga in eller registrera för att svara

Efter att ha sett Thomas gipsy så kunde jag inte låta bli. Ska bli roligt att campa i sommar 
Ja dom där är faktiskt riktigt härliga, även om det är en fyrkant... 
Min rygg o rumpa är tillfälligt allergisk mot sänkt splitt
Så i år blir det "modernt" och mjukt 
Grattis den ser ju riktigt bra ut 
Fan vad fin!! 
Love it!
Trevlig 

Första turen med övernattning gick till Kalle o Johanna i Falun, (tack för öl och macka
)
Det här med golvvärme och gott om plats kan jag nog vänja mej vid
Jag börjar helt klart bli gammal 
Grattis!!
Kul att det blev affär!!
Jag börjar helt klart bli gammal
Hmmmm....... Sälja hojen för att köpa seriöshusbil, trots att Du redan har en Westfalia...... Man ser ju vissa tendenser! Välkommen i gubbgänget!! 
Grattis!!
Kul att det blev affär!!
vwestin skrev:
Jag börjar helt klart bli gammalVälkommen i gubbgänget!!
Tack o bock! Förhoppningsvis så är den här snällare mot kroppen än vad hojen var 
Grattis! :-)
Snällare mot kroppen? Det tror jag säkert, så länge du inte får för dig att åka 300 km/h med den här också. ;-)
Grattis! :-)
Snällare mot kroppen? Det tror jag säkert, så länge du inte får för dig att åka 300 km/h med den här också. ;-)
Tack!
Nä, några 300 blir nog svårt att komma upp i
Men hon var faktiskt piggare än vad jag Väntat mej 
Grattis, ser fin ut.
Våran Gipsy
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=19025
//Morgan
Din ser minst lika trevlig ut
Kollade genom din tråd och såg att du hade samma problem som jag med instruktionsbok. Fick du någon av Erikw? I så fall så får du VÄLDIGT gärna skicka den till mej. Jag vet inte hur hälften fungerar och det finns många knappar och vred att välja på 
Mer bilder hörru
:D:D
Kommer under dagen 
https://www.dropbox.com/s/anjfdzqaiwy1k … 4.jpg?dl=0
jag fick chans att titta på den på Lördag när jag hämtades den gula EH... det är en mycket fint Gipsy....

Grattis!
Vad har du för årsmodell, miltal och tillverkningsnummer på denna? Jag har lite instruktionsböcker på diverse funktioner och utrustning tillsammans en del broschyrer och prislistor som jag googlat fram. Vad man ändock kan konstatera är att instruktionsböcker anno 1986 lämnar en del övrigt att önska... Långt ifrån alla svar man önskar, skola man finna i dessa...
Pm:a mig din mailadress, så skickar jag dig mitt Gipsy-bibliotek.

Tack
Det är en -88 som har gått 13000 mil. Och om jag läser skylten rätt så är det nr 514.
Pm skickat! uppskattar verkligen all info jag kan få 
514, inte så långt från min 560 då. 
Fasen vad kul att det dyker upp ännu fler Karmann's så man slipper vara så ensam om det på träffarna. 
Fasen vad kul att det dyker upp ännu fler Karmann's så man slipper vara så ensam om det på träffarna.
Det skulle faktiskt va roligt om det dök upp några stycken på nån träff
Men sånt brukar va väldigt svårt att organisera
Vi två lär nog ses i sommar i a f 

Några bilder 

Boxerville chill&grill och BRC kommer vi garanterat att åka på med våran. Går allt som det ska så kommer den att rulla till Sundsvall också 
Sen är det ju Båstad med typ2 klubben, vet inte ännu hur det går med tanke på ledigt från jobbet.
Thomas Å skrev:Fasen vad kul att det dyker upp ännu fler Karmann's så man slipper vara så ensam om det på träffarna.
Det skulle faktiskt va roligt om det dök upp några stycken på nån träff
Men sånt brukar va väldigt svårt att organisera
Vi två lär nog ses i sommar i a f
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Köpte precis en gipsy!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.