Om jag inte sett fel så är det fika ikväll. Norrgatt?

Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Sidor Föregående 1 … 30 31 32 33 34 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Om jag inte sett fel så är det fika ikväll. Norrgatt?

Är väl alltid Norrgatt om det inte finns annan info här!
Perra skrev:Om jag inte sett fel så är det fika ikväll. Norrgatt?
Hann i alla fall inte dit
. Laddar för nästa fika som jag hoppas på blir med lite cruising?
Dags för grillning kanske?
Dags för grillning kanske?
Såklart, är det bara väder så ligger väl grillning bra till! Vid sämre väder kanske man kan ta en tur till lämpligt fik? Förslag??
MVH: Hella
Låter som en bra ide'. Cruising och Grilla vid fint väder . Cruising och fika vid sämre väder.
Föreslår fiket mellan Tofta och Gnisvärd. Hette typ nåt Krokstäde Café. Detta om det är får dåligt väder för att grilla. Dock så behöver väl dom kontaktas för dom stänger visst kl. 18 vanligtvis tror jag.
Vart hurdags händer det något imorgon?
Vart hurdags händer det något imorgon?
Känner mig också nyfiken på var,när,hur det händer?
Ja vad händer 
Tja, tror vi på att det blir väder att grilla? Eller har nån koll på nåt fik förutom Norrgatt som har kvällsöppet såhär tidigt på säsongen?
Tycker framför allt att vi behöver lite cruising
Enligt "vädergudarna" på SMHI ska det ju inte regna ikväll och hålla sig runt 12-14 grader. Jag föreslår grillning och hyffsat varma kläder. 
Jag håller med. Grillning och samling på hamnen?
Jag håller med. Grillning och samling på hamnen?
Tycker vi grillar nån annanstans än i hamnen
, men samling där låter bra. Kl.18?
Kl.18?
Som alltid!
Jag tar med en påse grillkol, fixar nån annan lite tändvätska och tändstickor?
De snackar på radion om nått regnparti som drar över Gotland mot eftermiddagen
regn sucks! 
Kollade Yr.no nu och enligt dem inget regn i kväll. Däremot mulet och ca 15 grader.
Det lät ju bättre Iaf! 
Mitt åk står ännu på pallbockar och behöver ha två pinnbultar till avgaset avlägsnade 
Har du inte fixat det än...
?
Det får vi väl göra nåt åt .... 
Nej, har varit i kontakt med ett par stycken som sagt att de kan hjälpa mig men inget händer
Jag har gjort vad jag kan iaf. Lutar åt svets och mutter men jag kan inte svetsa. Allt annat finns på plats dock... Nåt slags belöning kan utgå vid lyckad operation 
Nej, har varit i kontakt med ett par stycken som sagt att de kan hjälpa mig men inget händer
Jag har gjort vad jag kan iaf. Lutar åt svets och mutter men jag kan inte svetsa. Allt annat finns på plats dock... Nåt slags belöning kan utgå vid lyckad operation
Vi får ta ett snack om det.
Hoppas jag hinner fika ikväll. Är ute på annonseringskörning. Verkar som det drar ut på tiden lite. 
tribaliztic skrev:Nej, har varit i kontakt med ett par stycken som sagt att de kan hjälpa mig men inget händer
Vi får ta ett snack om det.
Ja vi ses väl på Maxi snart som vanligt 
Jag börjar bli skeptisk till grillvädret.
Hoppas ni hade en trevlig fika. Hur blev det?
Själv så jobbade jag ända till 18:30.
Sidor Föregående 1 … 30 31 32 33 34 … 69 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » FolkaFika på Gotland!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.