1

Hej!

Jag och de flesta jag pratat med i mina trakter kommer åka till Sundsvall i år istället för Mantorp. Är lite nyfiken på hur många och vilka andra som tänker göra likadant.

Kort sagt, ses vi i Sundsvall?  ICQ/ag

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

2

Jag är på!  ICQ/af

✔  [o"☮"o]  Lyxbuss -72'
✔  [o"☮"o]  Adventurewagen -76'

"Satfläsk!"

3

Japp ICQ/ab

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

4

Självklart!
Träff #1 är alltid första träffen! Har man chansen så tar man den självklart!

Detta är vad vi alla med luftkylt har längtat efter, en träff, start på sommaren, som är samtidigt som Grapes pissträff.
Här finns dragrace, kon-körning, grill n' chill å goda vänners lag! Klart som faan man kommer! Hoppas bara folk från södern vågar sträcka ut å köra norrut!

Kommer bli kalasbra det här, det känner jag på mig!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

5

Får man "Long distance" ? ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

6

japp

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

7

Kommer mest troligt tuffandes i en nyreggad 50a split som inte varit utanför Jämtlands län sedan mitten på sjuttiotalet minst. Å andra sidan bör det förhoppningsvis inte bli några större problem att nå fram då den varit ute på en hel del Europa semestrar under femtiotalet av klistermärkena på sidorutorna samt gamla foton att dömma.

Split bubbla, juni -50 pastell grön, under genomgång.

8 Senaste redigerad av jn (2015-05-10 08:00:32)

tror alla vw´s från gävle/Sandviken åker norrut vad jag hört. Mantorp gav man upp för många år sen.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

9

Roligt med ny träff, inte så många veckor kvar. Kanske en handfull vagnar ifrån Leksand?

Vw-73 1303s Orginalbil med automatvxl-låda, vinterbil? Texaxgul L10B
Vw-69 Westfalia Californienbuss bruksskick, Pearl white L87
Vw-62 typ 1 Callooker med Scallops, daily driver sommartid. Tidigare orginal kulör Golfblå L390
Vw-54 typ 1 Orginalprojekt under renovering. Islandsgrön L213

10

Låter kanon det! Vi jobbar på att göra Volks meet till en toppen träff Default/smile

Glöm inte att gå in på www.volksmeet.se och förhandsboka! Åtminstone middagen till lördag kväll, då det finns begränsade platser Default/smile

Går självklart bra att betala in sig vid grinden och äta/tillaga egen mat samt att det kommer finnas burgare osv till försäljning Default/smile

Vi ses på Volks Meet!

/abbe

11

Givet.

Mera känd som jb...

12

Jag har varit på alla BugRun sedan 2003 å har svurit om att de blir sämre å sämre det de senaste 5-6 åren, så i år så skiter jag i det å åker till Sundsvall istället  ICQ/af