1

Har du en rostig framvagn men där styrarmens fäste i mitten på det undre röret är intakt? Då är jag grymt intresserad av att få köpa denna del. Hel framvagn kan också vara intressant, men känns slösaktigt eftersom jag bara behöver mittenfästet.

[email protected]

0736123571

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

2

Det blir nog svårt att hitta ett urkapat fäste misstänker jag, men man vet aldrig vad folk har för skrot liggandes  ICQ/ab
Om du får tag i en komplett stomme så köper jag gärna resten av det du inte ska använda. Jag har prylar liggandes för att tillverka ett eget fäste så det blir inget slöseri i såna fall  ICQ/ab

3

Alltid bra att veta Franke och ja jag håller med dig, det här är nog en svår del att hitta lös och en hel framvagn blir nog för dyr för mig. Jag kanske kan reparera mitt, men det är illa däran och att bara byta ut går ju snabbare. Fritiden är begränsad och redan har jag ägnat en hel semestervecka åt att meka.

Man kan alltid slänga ut en stänkare på ren chansning.  ICQ/ab

4

Vilket lyx att få ägna en hel semestervecka åt att skruva !
En annan är glad om det blir 1 timme om dagen som pappaledig småbarnsföreälder  Default/yikes

Hade jag haft mer tid över om dagarna hade jag kunnat byggt ihop ett nytt customfäste åt dig. Men jag får önska dig lycka till i sökandet och om du kommer över en hel stomme till bra pris så kan du höra av dig.

5

Jag har ett sådant jobb som gör att jag är helt slut om dagarna, nio timmars svettande och springande varje dag, kommer hem vid åttatiden på kvällarna, jag orkar därför bara skruva på mina lediga dagar och eftersom semesterplanerna sket sig fick man stanna hemma i en vecka och ta tillfället i akt. Så det är inte så glamouröst som det låter, skulle gärna vara pappaledig och bara glömma alla trasiga och trilskandes bussar ett tag...   ICQ/ac