1

Halloj, finns det nån här som är en fena på att klä om stolar, eller kanske känner nån som kan? Bor själv i Köping, Västmanland så inom 20 mils radie vore ju kanon.

Jag har två Bucketseats från 60-70 talet som är galet coola men tyvärr slitna och skulle behöva kläs om. Svart grov manchester i sittdynan och svart skinn (eller fejk) på resten.

Har inte bråttom så om nån är sugen på att tjäna lite extra pengar eller kanske byta med nått VW relaterat så slå en signal eller PM

Morgan Orb i Köping noll sju tre 8016800, eller mail: orb (snabela) koping.net

2

Egentligen är det inte så sjukt avancerat att göra själv.. Noggrannhet ger såklart bättre finish. Sprätta upp den gamla klädseln och använd som mall. Sen syr man ihop allting på avigsidan och vränger sedan för att få snygga skarvar. Jag gjorde så på mina originalsäten och det blev helt ok. Jag använde svart vinyl.. Vilket egentligen inte är att rekommendera för nybörjare.. Veck syns väldigt tydligt på vinyl.. bättre med material som är lite mer förlåtande.

Med en hyffsad maskin och jeansnål går det att sy det mesta.. (inte tjockt läder kanske..).

3

Kan så vara att det inte är så svårt att göra själv men jag har inte ork, tid eller fram för allt lust att göra det så jag vill gärna få tag i nån som kan hjälpa mig.

4

Finns det nån glad amatör som vill ta sig an mina stolar? ICQ/ab