tilläggas ska väl att jag tyckte inte den gjorde det innan jag monterade renoveringssatsen..
är nedre spjällaxeln som läcker
Tog ett ryck med elsystemet idag, Kass kontakt rätt precis överallt, men efter spekat runt lite i det idag lyser parkeringsljusen fram, samt positionsljusen bak, indikeringen för positionsljus, oljetryckslampa, generatorlampa mm , blinkersen fick ja ingen ordning på men får ge det en chans imon igen
Mycket snygg buss!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
tack ! Nu vill man få klart det sista så man kan få ut den på vägarna ngn jäkla gång... stort paket till från England på gång, allt i bromsväg, så hissar väl upp och börja förbereda allt det ikväll är planen.
Golv är monterat, även framruta torkararmar mm... kommer väl upp bilder ikv
Blir bra detta
... nej inte i garaget utan trött och framför datorn..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Ingen fara,vi är med..blir kanon med det tyget! 
late,
in love,
and a little drunk..
Tror att jag är här 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
hehe nu har framvagnen varit nere och uppe igen, håller på med bromsar fram, ska försöka få av trummorna bak imon så man kan få dit allt i bromsväg...
Hej Robin!
Du svetsade aldrig igen hålen för frontemblemet?
Jag behöver mått på hur det ska sitta .
Kan du hjälpa mig?
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

Hejsan, jo svetsade igen alla och måttade ut och borrade nya, vill inte ta bort mitt emblem igen då det sitter så satans med dom där pluggarna org, ska se ifall ja kan mäta på brors kanske för mig han bara tryckt dit det utan pluggarna,
Det vore kanon, har du vita pluggar för vw märket? Eller svarta typ chips?
Är tacksam för hjälpen!
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Riktigt snygg!
DKW F89 Schnellaster -53
Vita pluggar va det, mkt vaselin, va tajta satan
Tack, nu börjar ju det roliga , besiktiga och snicnra
Bakslag! reagerade på att laddlampan glödde lite när ja hade den igång ngn dag...
Jippie slutat ladda... trots ja satt en växelströmmare.
Slängde en order på en ny nyss iaf.
Bilder på dom nyklädda framstolarna kommer imon 
Laddningsregulatorn kan det ju vara också kanske ?
Det var det på min.

Åker växelström:(
Finns laddningsregulator på växelström med men inbyggd 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Ja våga ej chansa, för ont om tid, beställde en ny generator igår, hoppas d går få den fort
annars vanligast att regulatorn ger sig? Beställa hem en sådan med så har man ju en extra om inte annat
Vart är bilderna då !?
hehe

Fan va grymt det blir.
Håller på med min 70 med och jag undrar om du kan PMa över lite bilder på bagage delen, golvet , balken där motorluckan sitter typ hela chibanget på bakdelen helt enkelt, jag har kört fast ordentligt där...tror du vet var jag menar.
mvh rolle
[email protected]
Så snyggt, hur går det med fälgarna bak? sugen att se en "färdig" bild ute i solljuset nu