1

Hej alla glada VW entusiaster!

Då jag nyss var inne o läste Edström härliga inbjudan till träff så slog tanken mig att jag kanske skulle göra samma sak? Väldigt roligt att lära känna nytt folk o se nya bilar  ICQ/ag

Se detta som en liten intresseanmälan, jag vet själv inte datum, men tänker mig efter jag slutat skolan (13/6?) och innan ja börjat jobbet (25/6) skriv gärna förslag på datum emellan där! ICQ/ab

Min tanke var att utgå från Jönköping för att sedan åka karavan mot adelöv (cirka 5 mil tilö stugan) där vi har en stuga (inget gammalt vrak, nybyggt men inge lyxvilla!) och grilla, fiska, skjuta lerduvor och såklart titta på bilar  ICQ/ag  eller vad nu folket vill göra! Öppen för alla förslag!

Låter detta intressant? Skriv gärna en kommentar så man ser att intresset finns! ICQ/ab

2

Härligt initiativ..visst är det trevligt att knyta nya kontakter..Bara jag får något av mina vagnar åkbara kommer vi gärna(om det är OK att ta med hund..) ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

3

Jaa du får jobba på nu då! ICQ/ag. Om du behöver hjälp nån dag av en amatör så är det bara att säga till!

Självklart får man ta mee hund, älskar hundar! är ett paradis för dem där ute!  ICQ/ab

4

Ska göra mitt bästa..tack! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..