1

Har en Scirocco ts från 74a som jag tänkte göra mig av med. Har lite för många bilar, och blir av med garaget den står i. Ej besiktigad sen 94. Startar och går. Dock inte nu för fattas insug och förgasare, och inget batteri.Rost i bakvagns infästningen, och plåten fram och bak under kofångarna, och lite nederkant av ena framskärmen. Finns i Grums. Måste hämtas på kärra. Mer info och bilder vid intresse. 5000kr eller högre bud. Kan bytas mot fungerande äldre moped yamaha fs1, crescent. i samma prisklass.

http://i60.tinypic.com/2mrzh41.jpg

Mvh Sebastian

2

hej har du fler bilder, skall sälja min 63a bubbla o blev lite nyfiken

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

3

Självklart, du har pm.

4

Kan även byta den mot en problem fri dubbelports motor. Som bara är att sätta i bilen och köra.

5

Ingen som är intresserad?! Verkar som att den går till Polen. Om ingen i Sverige vill ha den.

6

intresserad ja men måste ju få min bubbla såld först  Default/hmm

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

7

Okej, hörde inte något mer ifrån dig på pm. Men snubben från polen har inte hört av sig på någon dag. Men föredrar ju att någon i sverige köper den ICQ/ab

8

jag är intresserad frågan är om den finns klar när bubblan är såld ? o tyvär är 1600 motorn jag har inte helt ihop skruvad än delarna ligger lite här o där  ICQ/ad får inventera men det är ok grejor

9

Om du vekligen är intresserad och vill ha sciroccon. Så kan jag ju ställa undan den tills du fått bubblan såld. Men hur mycket isär skruvad är motorn?

10

Bort bytt!