Blivit ägare till en pickup. Bilen har gått på trädgårdsfirma sedan den var ny fram till 2000 då den ställdes i varmgarage. Min brors tanke var att han skulle fixa till den men det blev aldrig av. Nu fick den inte stå kvar längre och då kom säljtankarna fram. Inte kan väl en sån fin bil lämna familjen. Jag som har gård måste ju ha en gårdsbil. Obesiktigad och oskattad. Däcken var bara och pumpa. Ska fixa ljuddämpare och slutrör. Kolla över bromsarna bak. Delar har kommit hem så nu ska meckargrannen hjälpa till. Sedan besiktning. Finns mycket planer för bilen framöver.
Grattis 
Magnum med enkelhytt såldes väl i ~250 exemplar ?
Mvh Christer
Jag har en, fantastisk vagn.
Jag har ett set fälgar om du behöver.
Jag har alulämmar åxå till salu
112 eh är en fantastisk vagn 
Ska bli kul att följa 
250 ex i Sverige eller totalt
? Fint objekt.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
Förstår inte riktigt grejen med magnum...
De har alufälgar och taklucka som standard, känner inte någon större dragning till just dem framför någon annan T3a...
Det här var dock ett fint T3 objekt, grattis!
De är ju bara en vanlig T3a
En udda modell som endast(?) var för Svenska marknaden.
Det enda som skiljer är väl dekaler, taklucka, DJ-motorn samt fälgarna?
Oavsett vilket är det sällsynt praktiska vagnar!
DJ motor sitter det i många Caraveller/Transporter osv
De "udda" pickuper som lockar mig mest är Tristar och 16" Syncro.
Taklucka och alufälgar är ingen konst att eftermontera så jag förstår ändå inte denna upphetsning över just magnum framför andra T3or 
Fortsatt med rostlagning av flaket. Flakplåten blev stulen i nått garage. Funderar på att snickra ihop en trätrall. Även lämmarna skulle kunna få ribbor. En idé är att jag skulle ha en vedeldad ugn på flaket och då skulle det se snyggt ut.
Finns ingen taklucka på denna!
Jag har ingen taklucka på min heller.
Vad kan det finnas för trevlig lucka/cabricoach som passar en T3?
För övrigt är det en helt annan bill med 112motorn, en helt annan bil!
Härlig bruksis du har 
Besiktigade i fredags. Nedslag på en glapp styrled. Så nu är det bara att tuta och köra!
Nu händer det grejer. Pickupen har blivit en VedugnsTruck.
Körde premiär på en lokal vårmarknad. Ca 130 pizzor i mindre format och alla var grymt nöjda.
Gilla gärna på VedugnsTrucken på Facebook.
Här kommer bilden!
Coolt!!!!!
Hur fräckt som helst!