2 framskärmar i gott skick sökes..färg spelar ingen roll!
1 2014-07-15 20:12:39 Senaste redigerad av Syxez (2015-06-23 21:29:48)
Fins vart bor du?
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59
Finns ett par på Gotland åxå, skickas inte.
MVH: Hella
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Fins vart bor du?
Halmstad! Vill vara 110% säker på att dem passar 1303an, orkar inte krångla så orginalskärmar är bäst!
Finns ett par på Gotland åxå, skickas inte.
![]()
Då är det inte aktuellt
lite långt att köra från Halmstad till Gotland
tack ändå!
Kan klara mig med en högerskärm, och nu har jag lärt mig att 1303s inte har samma som dem andra modellerna..sååå vad har ni liggandes? 
nu har jag lärt mig att 1303s inte har samma som dem andra modellerna.
Ska man vara kinkig så har alla årsmodeller av 1303 olika framskärmar, 1973 är såvitt jag vet lika 1302 med smala hål för stötfångaren, 1974 har trekantiga hål för stötfångaren (slangen till strålkastarspolningen går åxå igenom där) och blinkers ovanpå skärmen, 1975 bör väl åxå har det trekantiga hålet men har inte hål för blinkers ovanpå skärmen!
Jag tror jag har högerskärmar till både 1973 och 1974 (däremot vet jag inte vem som tillverkat dem), och känner Du nån som ska åka Rally Gotland om ett par veckor så kanske fraktandet går att lösa den vägen!
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
http://content.mamotorworksmedia.com/pr … r_ID_2.pdf
Här finns alla måtten på dem olika
vet inte om jag känner någon som ska dit..får la kolla med klubben 
Fins vart bor du?
Halmstad!
Om du fortfarande efterlyser framskärmar så har jag ett par helt rostfria, tvåkomponentslackade originalplåt. De har suttit på en 75:a så det är trianglar och inga hål för blinkers.
Pris för båda?