Bjuder 300 inkl frakt för ghia bakfönstret
Bjuder 1000 för Ghia mätaren och klockan.
Hej jag vill bara förtydliga att jag säljer mätarna som defekta renoverings objekt -
Har suttit i en Ghia -58 (tillhörande chromringar finns på bild #5 (dålig chrom)
Säljes till någon som behöver delar - båda verkar rätt så kassa, tex ingen nål i mätaren
Bud tas emot öppet i tråden - frågor kan ställas via PM
Bjuder 1000 för Ghia mätaren och klockan.
Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|
29 2015-04-17 07:18:28 Senaste redigerad av yogi (2015-04-17 07:19:45)
Mitt bud på 400 står kvar på ghia mätaren och klockan. plus att jag gärna köper kromsargerna också till dom.
Om det skulle vara så att "JAG" backar på sitt bud.
Tyvärr ser det inte ut som om jag får resetillstånd av regeringen för att åka till Degeberga, trots hårda förhandlingar 
kostnader för kromsargarna och frakt kan vi ta efter helgen. Om det fortfarande skulle vara aktuellt.
Däremot blir det så att t100r får ta sidofönstret om ingen annan bjuder över honom.
yogi
hej skulle villja köpa i bild 13 reflektor till 63a baklyset , bild 5 2st vita knopps drag brytare o 1st vit vipp bryt , bild 17 1st fjäder motorlucka , 250 inkl frakt ?
Vad vill du ha för den nyare bränslepumpen i mitten på bild 3 och reg skylten?
Baklucke lås 1965?
Okej - jag skickar PM
hej skulle villja köpa i bild 13 reflektor till 63a baklyset , bild 5 2st vita knopps drag brytare o 1st vit vipp bryt , bild 17 1st fjäder motorlucka , 250 inkl frakt ?
Snabb länkar till projekt trådar: Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) & Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|
Är det skillnad på höger och vänster ruta till Ghian?
Isf är frågan vilken sida det är på den du har?
Den ena är plast på vår Ghia, så den vill man absolut byta ut.
35 2015-04-17 20:23:50 Senaste redigerad av speedwagen (2015-04-17 20:24:26)
???? Du får kolla positionen på öppnaren -
jag minns ej om rutan är helt platt ? i så fall är det bara att montera öppnaren på andra sidan
Öppnaren är borttagen från mina rutor därför jag var osäker, men de ser lika ut vänster och höger tycker jag.
Så det ska funka.