1 Senaste redigerad av CarChick25 (2015-04-14 14:30:17)

Jag postade ett inlägg tidigare här på forumet där jag frågade om var jag kunde köpa billiga däck med bra kvalitet som är enkla att klicka hem. Detta eftersom jag inte tidigare har haft behov av nya däck. Jag har nämligen lyckats köpa bilar som haft däcken i äldigt gott skick. Frågan gällde närmast vinterdäck men jag ville också ha ett par nya sommardäck när jag en gång var i farten! Så jag fick en del svar och riktigt bra tips, jag bestämde mig för att beställa härifrån: www.dackonline.se/Vinterdack.html  och här www.dackonline.se/Sommardack.html och jag måste säga att det gick verkligen smärtfritt! Så tack för tipsen till er som tipsade ICQ/ab Kanske detta hjälper någon lika ovetande som mig!

2

tyrelia.com Grymma att ha att göra med ringer alltid upp när nått felar för att dubbelkolla & kanon grejjer  ICQ/af

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

3

Jaha! Så trevligt Edström, tog en snabb titt men ska gå och kika mer när jag har lite bättre med tid ICQ/ab

4

22" verkar då vara lika jäkla dyrt var man än letar..:(

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

5

Ika skrev:

Ingen större åtgång på dem storlekarna förmodligen ICQ/ad

6

Syxez skrev:
Ika skrev:

Ingen större åtgång på dem storlekarna förmodligen ICQ/ad

Det är förmodligen just därför! Som med alla andra saker.. Ju större åtgång desto mer finns det möjlighet att dra ner på priserna ICQ/ab