51

Då föreslår jag att du skriver i i tråden till kommande kunder att du måste ha svar på dina pm med betalningsinfon och att man måste betala betala omgående , för dröjjer de fyra dagar hängs man ut i annons tråden .Använder bara mobil i veckan och satte mig vid datorn för att betala nu, men tolkar ditt inlägg som att jag inte längre köpt ett par?

Sorry för ot.  MVH Edström

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

52

Edström: Du får fortfarande gärna köpa glasen, frustrationen från min sida var avsaknaden av respons på mina PM. Var aldrig meningen att hänga ut någon letade nog mer efter en reaktion, du har all info du behöver i dom PM som jag har skickat ifall du fortfarande vill ha glasen.

/foppa

53

Nu återstår det ett par glas till splitbuss, skynda fynda och snygga till bussen till sommaren...

Priset är 1000kr inkl frakt med schenker, info och bilder hittar ni i första inlägget.

/foppa

54

Finns glas till splitbuss kvar, sista chansen för den här säsongen...

/foppa

55

fick mina idag. passade perfekt till bilen  ICQ/ab

56

Va kul att det blev bra, lägg gärna upp en bild för att inspirera oss andra...

/foppa

fridberg skrev:

fick mina idag. passade perfekt till bilen  ICQ/ab

57 Senaste redigerad av gubbeniskogen (2015-03-31 05:55:01)

Sommar puckar på!  ICQ/ag

Post's attachments

20150328_161553-600x800.jpg, 135.91 kb, 600 x 800
20150328_161553-600x800.jpg 135.91 kb, 271 downloads since 2015-03-31 

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

58

http://forumbilder.se/EAOOJ/dsc-1671.JPG

59

Tack för bilderna, verkar sitta riktigt bra på era bilar.

Finns fortfarande gula glas kvar till splitbuss, så här kan det se ut när dom sitter på bussen...

http://www.classiccult.com/images/ikw-wanroij-2013-06-15-081739-788x525.jpg

/foppa

60

Finns assymetriska glas kvar till splitbuss, 1000kr inkl frakt...

/foppa

61

Upp!

/foppa

62

Vi kör en special till helgen, gula glas till splitbuss 800kr inkl frakt till Sundsvall och Volks Meet. Finns 2 par, skicka PM eller skriv i tråden om det verkar intressant. Föredrar betalning i förskott till konto eller swish, men funkar även om ni betalar på plats via swish eller cash.

/foppa

63

Några glas kvar?

64

Finns glas kvar till splitbuss.

/foppa

65

Hej. Jag köper gärna ett par lyktglas till splitbuss. Jobbar nätter men ska hålla koll på
konversationen efter bästa förmåga. PM,ar dig namn och telefonnummer. // Jerker. ICQ/ab

66

Hulje: Du har PM med betalninginfo.

Mack2: Jag drar ett PM till dig, är du fortfarande intresserad så är sista paret ditt...

/foppa

67

Hei! Har du eller kan skaffe glass til 69 mod?

68 Senaste redigerad av Foppa13 (2015-06-11 08:26:58)

Hade några glas förut till sen bubbla/bay. Har inga på lager nu och dom är rätt svåra att få tag i, skriver i tråden om jag mot all förmodan får hem några fler.

/foppa

69

Hadde vert fint det:)

70

Finns kvar ett par till splitbuss, sista paret kom å köp...

/foppa

71

Glasen har landat i Hulje och tackar för en smidig affär ICQ/ab

72 Senaste redigerad av Foppa13 (2015-06-17 09:16:09)

Kul att du är nöjd, schenker är inte snabbast men sjukt smidiga och prisvärda att använda...

/foppa

Hulje skrev:

Glasen har landat i Hulje och tackar för en smidig affär ICQ/ab

73

Köper gärna ett par till split buss om du har kvar.

74

Hej, då är sista paret ditt, skickar ett pm med den info du behöver veta för att betala, glöm inte att skicka med adress och mobilnr.

/foppa

Mack2 skrev:

Köper gärna ett par till split buss om du har kvar.

75

Har inte fått nått svar från Mack2 så jag antar att det sista paret är ute för försäljning igen.

Så sista paret till splitbuss, 1000kr inkl frakt inom Sverige, skicka PM eller skriv i tråden.

/foppa