till salu 2 st vw test instrument ,ett vw 1313 anv för inst av brytar spettsar visar brytar öppningen i grader o procent ej provat , 1st vw ASE 000 050 instr för kontrol av insprutboxen på t-3 o t-4 man kör en testcykel enligt rep bok fr 1-16 så får man se om boxen är bra har inte testat men sparades länge av vw verkstaden så dom borde funka ,detta är kanske inte var manns instrument men den som tycker att han behöver ger mig ett bra bud ,säljer dom styckvis ,sen är det en sladd till ett data verktyg för äldre vw med diagnås uttag ,bättre att någon som tror att han har användning av grejorna en att dom tar plats i mitt skåp ,köpare bet frakt eller hämtar lev på ev träff går också,
Är intresserad av insprutningstestaren men har du boken till den också?
Också intresserad av insprutningstestaren.
Har vi nå't pris eller bud på insprutningstestaren än?
har inte någon rep literatur på hur man gör men det borde gå att hitta ,fick ett bud på 100kr men han var ute efter en testare till 2lit motorn,lägger upp varje bud som kommer här i annonsen
Bjuder 400kr för insprutstestaren.
600 bjudet för insprutningstestaren.
Höjer budet till 800kr.
Höjer till 1000 kr.
1300 bjudet.
Höjer till 1500.
Höjer till 1700kr
ingen som är sugen på brytarspets inslällnings instumentet man anv den så här att man kopplar på sladdarna på tänd spolen tar av fördelar locket o kör runt motorn då visar den det exakta brytar avståndet i grader o % när man justerar brytaren o man slipper en halvdan inst med bladmåttet 
100kr +frakt bjudet på brytar instälnings lådan
1900 för bjudet för insprutningstestaren.
Höjer till 2100kr för insp.testaren
det är kul att ni är intreserade men som jag skrev i texten jag är inte 100 på att den funkar den har ju ståt länge 
Jag ger mig.
Har jag köpt mig ett instrument eller väntas det fler bud?
samma fråga här.
Har jag köpt mig ett instrument eller väntas det fler bud?
hej hemma igen
nej det verkar inte bli några mer bud på den lådan så jag hör av mig med detaljer via PM till dig nie020 den är din 
ingen mer som är intreserad av brytar inst lådan ? max 24 tim till
har fått ett bud på 300 från csp
Jag hoppar
båda lådorna sålda