har nu slutligen bestämt mig så det är med sorg som jag säljer mitt bay panel bygge ,den saknar motor o framvagn men det följer med en massa nya delar som golvet bak balkar div plåt bromsdelar styrstag m.m 2 st motor objekt den startades innan jag plockade ner den, du hittar bilder m.m på min projekt tråd vwoves panel 68a start bud pm a om du har frågor visningar kan fixas , 10.000 kr högst bud vinner 31a mars sista bud dag läs tråd o köp en av få återstående 68 bay panel bussar, finns i registret den, lilla bilden visar vad det var tänkt att bli

visning i morgon för första ev kund 
22 dagar kvar o du har fortfarande chansen att bli ägare till en av dom sista 68a bay panelarna 
11 dagar kvar 
6 dar kvar att buda på
Vad ligger högsta budet på?
Vw Golf 1 cab 1979
8000 kr av en som varit o tittat på den
Va hände här då?
den får stå kvar i ett hörn o vänta så länge
Är jag helt fel ute om jag påstår att det vore bra att ändra trådtiteln.. 
late,
in love,
and a little drunk..
men den är fortfarande till salu för 10.000 kr
men den är fortfarande till salu för 10.000 kr
OK,jag fattade fel..men någon nytta kanske det gjorde.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Hej Ove!
Jag köper den gärna för 10000 kr om du bygger klart den inklusive 915 lådan och Porsche 6:an som jag har. Givetvis får du betalt jag tycker det är synd att den bara får stå. Jag landar i Stockholm på tisdag så låt oss diskutera en lösning.
Hälsningar Peter
till salu igen detta objekt blir aldrig fixat
andra saker kommer hela tiden före o intresset är borta så nu skall den väck
som den står 8000kr först till kvarn
Står den på hjul nu ?
bara bak fr-vagn saknas fronten står på en vagn
hugade spekulanter som är på picknicken i morgon på gärdet efter träffen kan ni passa på att få en närmare titt på objektet 
Hej Ove,
Du vet vad jag vill ha, är tyvärr i Basel i helgen. Köper den när den är rostlagad och på hjul. Hör av dig om det är intressant!
Hälsningar Peter
mer på vad som är gjort ,tyvär peter orkar inte fixa till den
den får vandra vidare till någon som brinner för att fixa till en av dom sista 68 a panelarn,den är regad papper ok ,front fel mod
har en spekulant 
nu är den såld