Grattis, du valde helt rätt med tunnare vit däcksida !!
Shomakie skrev:SNyggt! Hur breda är bakfälgarna?
Tjaa...det är Saab 9000 fälgbanor så jag tror att dom är 6 tum. Kanske nån annan vet om jag har fel.
Jo dem är 6"! Undrade då ja själv svetsat ihop egna med 6" volvofälgar 
Pulver is da shit!
Lite glest mellan uppdateringar på den här tråden....men har väl iof inte hänt så mycket under vinterhalvåret på den heller. Det enda som egentligen har hänt är att en mattsats har fått komma på plats. På tur står att byta rutgummilisterna å sätta dit kromet som ska vara runt dom. Få se hur pass bökigt det blir...
Das Auto Skellefteå
Snyggt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Jävlar va fint!
Härligt 
Va läcker! Fina kort också! 
Har VCDS/VagCom
Äntligen ska 6 voltaren få ersättas av en 12 voltare. 

Lite skrapade knogar innan den va väck!

Till slut så sitter den på plats och allt fungerar som det ska. Ska bli riktigt skönt att ha 12v.

Das Auto Skellefteå
Har missat denna tråd!
Mycket snygg bil.
Snyggt stuk och jag gillar hjulen!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Tack! Ska dock erkänna att nya fälgar står överst på önskelistan ...men dom får hänga med en säsong till.
Das Auto Skellefteå
40 2015-04-08 16:24:00 Senaste redigerad av Patrik B. (2015-04-08 16:48:13)
Tack! Ska dock erkänna att nya fälgar står överst på önskelistan ...men dom får hänga med en säsong till.
Det kanhända att du råder bot på det om du kommer med på vår träff och satsar en tjuga.
Om vi nu lottar ut fälgar i år igen såklart
Glöm inte musikresväskan, den var grymt bra
Kul att du är igång!
Gillar också hjulen, smakfullt annorlunda 
Linkan71 skrev:Tack! Ska dock erkänna att nya fälgar står överst på önskelistan ...men dom får hänga med en säsong till.
Det kanhända att du råder bot på det om du kommer med på vår träff och satsar en tjuga.
Om vi nu lottar ut fälgar i år igen såklart![]()
Glöm inte musikresväskan, den var grymt bra![]()
Kul att du är igång!
Det kan hända att jag kommer ner å satsar en tjuga eller två...
Måste kolla om jag är ledig eller jobbar. Förra årets träff va jättetrevlig! Väskan åker med... 
Das Auto Skellefteå
Premiärturen för i år. Kändes helt okej. Nu lite finlir å sen kan sommaren komma.

Das Auto Skellefteå
Härligt 
Väldigt smakfull bil med annorlunda men väldigt snygg färgkombo på hjulen, bra jobbat tror solen kommer snart också...
/fopps
Uppdaterar väl tråden lite efter ett drygt år...
Händer inte speciellt mycket på VW fronten just nu eftersom huset håller på att få en ny kostym. Så tid finnes inte riktigt att lägga på bilen men en uppsättning nya skor har bilen fått. Eller rättare sagt begagnade men det är ju så när man inte står överst på P1:a listan.... 

Das Auto Skellefteå
Långt mellan gångerna man uppdaterar här, iof långt mellan gångerna man haft nåt att uppdatera oxå...
Men lite har hänt på VW fronten, en motor har blivit renoverad och istoppad. Min första motorrenovering någonsin så det blir spännande å se huruvida man gjort rätt eller fel, lär väl visa sig i framtiden. Snickrade ihop ett räcke mest bara för att. Får se om det blir kvar eller om det åker. En höstbild innan den åker in på vintervila.

Das Auto Skellefteå
Snyggt 
![]()
![]()
Das Auto Skellefteå