Jag funderar på att sälja min bubbla från 1957
1 2015-02-23 20:02:21 Senaste redigerad av stenis (2015-04-23 17:42:38)
pris?
Jag hade aldrig kunnat tro att det skulle bli så här stort intresse för bilen!
Det är flera som har hört av sig och vill köpa den osedd. Många utländska spekulanter och likaså svenskar. Jag hade inte tänkt gör någon "långbänk" som vissa säger men det hela blev lite svårt. Nu med facit i hand skulle jag ha satt ett pris och först till kvarn skulle ha fått köpa den, som det är nu har jag lovat många att de ska få bilder. Jag måste ta bättre bilder och göra en riktig annons.
Känner nu att det här blev alldeles för jobbigt. Jag bor inte där bilen står och den står inte heller där jag brukar vara på helgerna. När jag köpte bilen tog jag hem den men har inte hunnit med den, har köpt på mig en massa delar men det har inte blivit något meka utan den blev undanställd. Så köpte jag en splitt bubbla och då blev inte den här bilen lika intressant och jag funderade på att sälja.
Med det tryck som det blev på bilen känner jag att det blev alldeles för jobbigt. Jag får helt enkelt ta ut den till våren, damma av den, ta bilder, sätta ett pris och först till kvarn får ta den då. På återseende gott folk!
Präriebeige i original
chassinr?
Såld